|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۲۳۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، به مناسبت هفته کتاب به باغ کتاب تهران رفت و پس از بازدید از این مجموعه فرهنگی با رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران دیدار و گفت و گو و از بخش های مختلف سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران نیز بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، در دیدار با رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت: نگهداری از اسناد و مکتوبات بزرگترین خدمت است.

وی با اشاره به توسعه فضاهای مجازی افزود: نسل های جوان با کمبود اطلاعات روبرو هستند و این موضوع به این دلیل است که اطلاعات کمی از تاریخ دارند و این اطلاعات به خوبی در اختیار آنها قرار نگرفته است. به همین دلیل است که مجموعه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران بزرگترین وظیفه و خدمت را به جامعه ارایه می دهد.

اشرف بروجردی، رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، در این دیدار گفت: برخی اسناد که در اختیار نهاد ها و ارگان های مختلف قرار دارند، در شرایط خوبی نگهداری نمی شوند.

وی تاکید کرد: با توجه به این موضوع و اهمیت نگهداری اسناد بهترین مکان برای نگهداری از اسناد و مکتوبات سازمان اسناد و کتابخانه ملی است.

در پایان این دیدار ، اشرف بروجردی نشان زرین سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران را به رییس سازمان ملی استاندارد اهدا کرد.

پس از این دیدار پیروز بخت از بخش های مختلف کتابخانه ملی ایران بازدید کرد.


























ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین