|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۲۳۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
نوربخش با اشاره به خدمات فرزندش در عرصه پزشکی و جنگ هشت ساله، گفت: ایشان نمونه‌ای از یک پزشک متعهد و اخلاق‌مدار بود. به بیماران خود احترام می‌گذاشت و در ارائه خدمات به آنان انگیزه مالی نداشت.
مراسم ختم مرحوم سیدتقی نوربخش (مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی) با حضور شخصیت‌های مختلف لشکری و کشوری، مقام‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در مسجد نور تهران برگزار شد.

 مراسم ترحیم مرحوم سیدتقی نوربخش (مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی) با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، روسای سازمان تامین اجتماعی و مدیران شرکت‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مسجد نور تهران برگزار شد.

اسحاق جهانگیری (معاون اول رییس جمهور)، نمایندگان مجلس. نمایندگان ادوار مجلس، روسای تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، مدیران شرکت‌های تابعه سازمان تامین اجتماعی، دبیران اجرایی خانه کارگر، سیدهادی خامنه‌ای، علی‌اکبر ناطق نوری، محمود حجتی، عباس آخوندی، عیسی کلانتری، علی ربیعی، محمدجعفر منتظری، سیدمحمد بطحایی، محمد شریعتمداری، محمدرضا تابش، حسن قاضی‌زاده هاشمی، علی‌اصغر بیات (رئیس کانون عالی بازنشستگان)، مهرداد غریب (مدیرکل وصول حق بیمه‌های سازمان تامین اجتماعی)، میرعبدالله (رئیس اتحادیه کارگران شهرداری تهران)، سیدحسین مرعشی، محمد نهاوندیان، علی حجتی، عبدالرضا رحمانی فضلی، غلامحسین محسنی اژه‌ای و حسن لاهوتی ازجمله حاضران در این مراسم هستند.

نمایندگان مقام معظم رهبری در نهادها و روسای سه قوه با ارسال پیام تسلیت در این مراسم همراهی داشتند. قضات عالی کشور و روسای موسسات دولتی نیز از دیگر حاضران در مجلس ختم مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بودند.

دکتر سیدمرتضی نوربخش (پدر مرحوم نوربخش) در بخشی از مراسم گفت: وظیفه اخلاقی خود می‌دانم که از تک تک حضار تشکر کنم و دست آنها را ببوسم.

وی با اشاره به حدیث "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" از رسول اکرم(ص) افزود: ارزشگذاری بر اقدامات فرزندم چه در سازمان تامین اجتماعی و چه به عنوان یک پزشک از عهده من خارج است و تاریخ در این مورد بهترین قضاوت را می‌کند.

نوربخش با اشاره به خدمات فرزندش در عرصه پزشکی و جنگ هشت ساله، گفت: ایشان نمونه‌ای از یک پزشک متعهد و اخلاق‌مدار بود. به بیماران خود احترام می‌گذاشت و در ارائه خدمات به آنان انگیزه مالی نداشت.

پدر مرحوم نوربخش گفت: همانطور که مقام معظم رهبری گفتند باید به درجه‌ای از پیشرفت برسیم که بیمار به جز ضعف خود دغدغه دیگری نداشته باشد.

وی در پایان از حضار به خاطر همراهی با آلام سنگین خانواده خود تشکر کرد.

این خبر درحال بروز‌ رسانی است.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین