|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۲۳۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
دارنده هشت مدال طلای المپیک می‌گوید ممکن است رویای تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه‌ای را فراموش کند.
 دارنده هشت مدال طلای المپیک می‌گوید ممکن است رویای تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه‌ای را فراموش کند.
اوسین بولت می‌گوید تا پایان این ماه به خودش فرصت می‌دهد یک تیم فوتبال با شرایط مناسب پیدا یا برای همیشه کفش‌هایش را آویزان کند.
بولت که چند ماه به صورت آزمایشی برای تیم سنترال کوئست مارینرز استرالیا بازی کرد و در نهایت به دلیل حقوق پایین پیشنهادی از سوی این تیم حاضر نشد با آن قرارداد ببندد، به سایت اُمنی‌اسپورت گفت: پیشنهادهای فراوانی از باشگاه‌های دیگری داشته‌ام. تا پایان ماه نوامبر تصمیم می‌گیرم که آیا به باشگاه دیگری می‌روم یا به همه چیز پایان می‌دهم.
بولت 32 ساله که علاوه بر استرالیا، مدت کوتاهی هم در کنار بازیکنان تیم اشترو‌گودست نروژ و بورسیا دورتموند آلمان تمرین کرد تا به بازیکنی حرفه‌ای تبدیل شود، پس از ترک سنترال کوست مارینرز، از تیم والتای مالت پیشنهاد داشت اما آن را هم رد کرد. در این مدت برخی در فضای مجازی و رسانه‌ها به بولت توصیه کرده‌اند که قید فوتبالیست شدن را بزند چون در این رشته موفق نمی‌شود. با این حال دارنده 8 مدال طلای المپیک در رشته دوی سرعت، هنوز ناامید نیست.
وی افزود: مردم هرچه دلشان می‌خواهد بگویند. من به شنیدن این حرف‌ها عادت دارم. زمانی که کارم در رشته دو و میدانی را هم شروع کردم، از خیلی‌ها شنیدم که می‌گفتند موفق نخواهم شد اما به آنها ثابت کردم که اشتباه می‌کردند. فوتبال هم چیزی است که به آن علاقه دارم. مطمئنم آن فوتبالیست‌هایی که گفته‌اند موفق نمی‌شوم خودشان هم در ابتدای راه بازیکنان موفقی نبودند. این چیزها را به خودم نمی‌گیرم و فقط به این حرف‌ها می‌خندم. من پاتریک ویرا و بسیاری از بازیکنان بزرگ فوتبال را دیده‌ام. با پوگبا و استرلینگ صحبت کرده‌ام و آنها خوشحال بودند که من تمرین می‌کنم. آنها گفتند به کارم ادامه دهم چون می‌توانم موفق باشم.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین