|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۹
کد خبر: ۲۳۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۰
رژیم بحرین طی 16 روز 64 شهروند مخالف سیاست های آل خلیفه را دستگیر کرد.
 رژیم بحرین طی 16 روز 64 شهروند مخالف سیاست های آل خلیفه را دستگیر کرد.

رژیم آل خلیفه در آستانه برگزاری انتخابات پارلمان فرمایشی این کشور، بازداشت و احضار مخالفان سیاست های خود را افزایش داده است.

مرکز حقوق بشر بحرین اعلام کرد که یورش نیروهای نظامی و مزدوران لباس شخصی آل خلیفه در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی ادامه دارد.

این مرکز در گزارشی افزود: از پنجم تا یازده نوامبر (14 تا 20 آبان) رژیم بحرین 15 شهروند مخالف را به بهانه های مختلف بازداشت کرد.

مرکز حقوق بشر بحرین در گزارش پیشین خود نیز اعلام کرده بود که رژیم آل خلیفه از 29 اکتبر تا 4 نوامبر (7 تا13 آبان) 49 شهروند مخالف از جمله هشت کودک و 2 زن را بازداشت کرده است.
مزدوران رژیم بحرین روز سه شنبه نیز 'علی العشیری' نماینده سابق پارلمان را به اتهام تحریک شهروندان به تحریم انتخابات بازداشت کردند.

العشیری در صفحه توئیتر خود نوشته بود که من و خانواده ام در انتخابات شرکت نمی کنیم.
مهنا الشایجی رئیس کمیته بررسی تخلفات انتخاباتی اعلام کرد: نوشته های العشیری مصداق تجاوز به آزادی رای و تاثیر بر سلامت روند انتخابات و تشکیک در صحت آن است.
انتخابات پارلمانی و شهرداری های بحرین قرار است 24 نوامبر (3 آذر) با وجود تحریم ان از سوی گروه های مختلف برگزار شود.

بحرین از سال 2011 میلادی تاکنون از بحران نارضایتی های عمومی ناشی از سیاست های ظالمانه رژیم آل خلیفه رنج می برد. این رژیم با کمک نیروهای نظامی اعزامی از عربستان و امارات تظاهرات مسالمت آمیز شهروندان بحرینی را سرکوب کرده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین