|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۲۳۸۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
جهانگیری با تاکید بر اینکه مسئولان باید با اتحاد و همکاری در خدمت مردم باشد، گفت:: در این راستا اعتبارات ویژه‌ای هم اختصاص یافته است که از جمله آن مبلغ ۱۰ میلیارد دلار از محل صندوق توسعه کشور است که برای آب و خاک کشور و تحول در زمینه‌های مختلف اقتصادی درنظر گرفته شد.
معاون اول رئیس جمهوری در اهواز گفت: اقدامات و کار‌های زیر بنایی که در جهت توسعه کشور صورت گرفته بی سابقه است.

 اسحاق جهانگیری سه شنبه در آیین بهره برداری از فاز یک طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان اظهارداشت: خوشحالم که در روز‌های نخست ماه ربیع در خوزستان حضور پیدا کرده ام و باید بگویم که مردم این استان در مقاطع مختلف تاریخی بخصوص در دوران جنگ نقش مهمی داشته اند.

وی با تاکید بر اینکه مردم کشور هیچگاه ایران دوستی خوزستانی‌ها را فراموش نمی‌کنند، گفت: در دومین روز از سفر به خوزستان فاز اول طرح ۵۵۰ هزار هکتاری تجهیز اراضی کشاورزان افتتاح شد تا برای مردم و کشاورزان شهر‌هایی که از این طرح استفاده می‌کنند، اقدام موثری انجام شده باشد.

وی افزود: فاز دوم این طرح هم هر چه زودتر باید اجرایی شود و شهر‌هایی که در فاز اول کمتر به آن‌ها توجه شده نیز از این پروژه متاثر و بهره‌مند شوند.

معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری پروژه بزرگی است، گفت: عده‌ای در خارج در تلاش هستند تا اینگونه کار‌ها را بی تاثیر نشان بدهند و بگویند که نظام ناکارآمد است.

جهانگیری با بیان اینکه ادعای این افراد این است که نظام مشکلات را نمی‌تواند حل کند گفت: اینگونه تحلیل‌ها خطا‌های فاحشی است که منبع آن‌ها اسرائیل و منافقان هستند.

وی تاکید کرد:اشتباه آمریکا این است که به منابع اطلاعاتی غلط تکیه کرده است.

جهانگیری با اشاره به اینکه منابع اطلاعاتی اشتباه، آمریکا را در مسیر غلط قرار دادند گفت: این منابع اعلام کردند که مردم قیام می‌کنند و جمهوری اسلامی جشن سالگرد ۴۰ سالگی را نخواهد گرفت در صورتی که این مراسم را تا دو سه ماه آینده برگزار خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه کار‌های انجام شده در جهت توسعه کشور بی سابقه است، یادآور شد:کار‌های زیربنایی زیادی شده است و با وجود مشکلات کشور طی این سال‌ها از جمله تحریم‌ها و جنگ تحمیلی، اما پیشرفت امور عمرانی کشور ستودنی است.

جهانگیری با تاکید بر اینکه مسئولان باید با اتحاد و همکاری در خدمت مردم باشد، گفت:: در این راستا اعتبارات ویژه‌ای هم اختصاص یافته است که از جمله آن مبلغ ۱۰ میلیارد دلار از محل صندوق توسعه کشور است که برای آب و خاک کشور و تحول در زمینه‌های مختلف اقتصادی درنظر گرفته شد.

جهانگیری همچنین به اختصاص یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی کشور به طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در خوزستان اشاره کرد و گفت:مقام معظم رهبری در اختصاص این اعتبارات عنایت ویژه‌ای داشتند و دولت تمام تلاش خود را به کار گرفت تا پاسخ مثبتی به اعتماد ایشان بدهد.

وی همچنین به موضوع ریزگرد‌ها در خوزستان اشاره گرد و ادامه داد: وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو در این زمینه همکاری بسیار خوبی داشته اند و امیدواریم موضوع ریزگرد‌ها در خوزستان با توجه به اقدامات انجام شده رفع خواهد شد.

معاون اول رییس جمهوری روز دوشنبه به همراه وزیران نیرو، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان و رییس سازمان محیط زیست برای افتتاح چند طرح عمرانی از طریق فرودگاه آبادان وارد استان خوزستان شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین