|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۷
کد خبر: ۲۳۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
در ششمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، وزیر کشور از اقدامات این ستاد و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی با سیاست‌های ابلاغی ستاد در جهت مدیریت روانی و ایجاد آرامش در بازار ابراز خشنودی و تشکر کرد.
 در ششمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، وزیر کشور از اقدامات این ستاد و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی با سیاست‌های ابلاغی ستاد در جهت مدیریت روانی و ایجاد آرامش در بازار ابراز خشنودی و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، ششمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور شامگاه دوشنبه ۲۱ آبان‌ماه به ریاست عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و با حضور اعضای ستاد، در محل وزارت کشور برگزار شد.

در این جلسه همانند جلسات پیشین، پس از بررسی اخبار مهم حوزه اقتصادی و ارائه گزارش کارگروه‌های تخصصی، تصمیمات لازم، متناسب با آخرین شرایط رسانه‌ای کشور اتخاذ شد.

وزیر کشور در ابتدای ششمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: فضای کلی جامعه درخصوص دغدغه‌ها و نگرانی های موجود خوب است. این موضوع به دو دلیل است؛ اول فضای روانی جامعه به خوبی مدیریت شد و رسانه‌ها نقش موثر و سازنده‌ای ایفا کردند و دوم واقعیت موجود در جامعه است که در قیمت کالا و ارز تغییر چندانی نکرد.

وزیر کشور ادامه داد: این موفقیت‌ها هم به دلیل اقدامات مناسب ستاد و هماهنگی خوب دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مرتبط و هم مخالفت‌ها و عدم همراهی کشورهای دیگر با دولت آمریکا بود که بازتاب رسانه‌ای خوبی هم داشت و جا دارد از همگان بابت این هماهنگی و همراهی تشکر نمایم.

وی تصریح کرد: اربعین امسال یک ماه نشاط، همدلی و هماهنگی را در جامعه ایجاد کرد و اثر خوبی بر روحیه مردم گذاشت در ادامه نیز مردم در سیزده آبان با حضور گسترده و بی‌سابقه خود و با آن شعارهای خلاقانه و دفاع جانانه از کشور، نشاطی در راهپیمایی این روز ایجادکردند که بازتاب بین‌المللی زیادی داشت و مردم عزیز کشورمان با حضور خود نگذاشتند رئیس‌جمهور آمریکا به سیزده آبان مدنظر خود برسد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه رسانه‌ای انجام شده است، افزود: هنرمندان و افراد شاخص جامعه در این زمان حساس اقدام شایسته‌ای در دفاع از مردم انجام دادند و باز هم می‌توانند در ایجاد همدلی بیشتر در بحث تحریم‌ها در سطح جامعه و حتی در عرصه جهانی نقش ایفا کنند.

رحمانی فضلی افزود: وزارت جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت و نهادهای مرتبط در زمینه تثبیت قیمت‌ها و نظارت بیشتر اقدامات مناسب، به موقع و موثر انجام دهند و اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص به هنگام صورت گیرد.

وزیر کشور تاکید کرد: در جلسات ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور باید شاخص قیمت کالاها، افزایش قیمت‌ها و علل افزایش آنها بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

رحمانی فضلی رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در پایان این جلسه خاطرنشان کرد: نظارت بخشی از کار است و اطلاع مردم از قیمت‌ها بحث دیگری است. مردم باید از قیمت‌ها مطلع باشند و همچنین جایی برای شکایت داشته باشند. این موضوع موجب دلگرمی آنها خواهد شد که بدانند نظارت جدی صورت می‌پذیرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین