کد خبر: ۲۳۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
حسین شیخ الاسلام در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان در استان خراسان شمالی با بیان این که گروهی روشن فکر نما در آن زمان می‌گفتند تسخیر لانه جاسوسی کاری غیرقانونی است، گفت: اما این افراد باید بدانند براساس بند ۵۱ منشور حقوق بین ‌‎ الملل، عکس‌العمل جوانان ما قانونی بوده است.
 معاون بین‌الملل مجمع تقریب مذاهب با بیان این که تسخیر لانه جاسوسی یک کار قانونی بوده است گفت:باید قدردان دانشجویان و دانش آموزانی که لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند باشیم

حسین شیخ الاسلام در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان در استان خراسان شمالی با بیان این که  گروهی روشن فکر نما در آن زمان می‌گفتند تسخیر لانه جاسوسی کاری غیرقانونی است، گفت: اما این افراد  باید بدانند براساس بند ۵۱ منشور حقوق بین ‌‎ الملل، عکس‌العمل جوانان ما قانونی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: قوانین بین‌الملل توسط حاکمان نوشته شده است نه به دست ملت ها از همین جهت عادلانه نیست زیرا قدرت طلبان و زورگویان در نوشتن این قوانین دست داشتند. در آن زمان دیپلمات های آمریکایی خودشان نیز با عملکرد دولتشان مخالف بودند و اعلام کردند اگر برخلاف عقاید ایرانی ها کاری انجام دهیم ایرانی ها پاسخ قاطعانه‌ای به ما خواهند داد.

شیخ الاسلام با اشاره به جنگ ایران و عراق گفت: آمریکا برای شروع جنگ با ایران چندین تریلی دلار خرج کرد اما نتیجه هزینه‌های زیاد، روز قدس و آزادی فلسطین است که می‌بینند. باید قدردان دانشجویان و دانش آموزانی که لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند باشیم اگر در آن زمان شجاعت به خرج نمی دادند ما اکنون دراین شرایط و امنیت نبودیم.

 

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین