|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷
کد خبر: ۲۳۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
مأموران پاسگاه انتظامی «دردوی» حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور خواف - تایباد به یک دستگاه خودروی پیکان وانت مشکوک و این خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
 فرمانده انتظامی تایباد گفت: یک راننده تبعه افغانستان در حالی که قصد جاسازی مقداری سوخت قاچاق از نوع بنزین در داخل تانکر داشت، جان خود را از دست داد.

سرهنگ علی‌اکبر قربانی  عنوان کرد: در پی اعلام توقف بیش از چند روز یک دستگاه تانکر حامل سوخت گازوئیل در یکی از پارکینگ‌های مرز دوغارون پلیس موضوع را مورد بررسی قرار داد و با استفاده از دستگاه‌های کنترلی در گمرک دوغارون اقدام به بازرسی این تانکر شد و مشخص گردید یک جنازه در محل بار این خودرو وجود دارد.

وی با اشاره به دستور دادستانی برای خروج جنازه از داخل تانکر افزود: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد راننده متوفی قصد جاسازی سوخت قاچاق از نوع بنزین را در قالب 33 بطری نوشابه داخل تانکر حامل سوخت گازوئیل داشته که گاز ناشی از آن وی را دچار خفگی کرده و سبب سقوط در داخل تانکر شده است.

کشف 12 کیلوگرم مواد مخدر از یک تبعه افغانستان در مرز دوغارون

فرمانده انتظامی تایباد در ادامه گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر تایباد مقدار 12 کیلوگرم مواد مخدر از نوع کراک را از داخل بار گردو یک تبعه افغانستان که به طرز ماهرانه جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند.

وی اضافه کرد: همچنین در بررسی‌های انجام شده توسط مأموران مشخص شد فرد متهم، قصد قاچاق 800 گرم مواد دیگر به صورت بلعی داشته که این مورد نیز کشف گردید.

 فرمانده انتظامی تایباد افزود: مأموران پاسگاه انتظامی «دردوی» حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور خواف - تایباد به یک دستگاه خودروی پیکان وانت مشکوک و این خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو 41 رأس دام قاچاق فاقد مدارک دامپزشکی کشف شد و در این ارتباط تعدادی متخلف دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ قربانی به انتقال محموله کشف شده به دامپزشکی تایباد اشاره کرد و گفت: با توجه به همجواری تایباد با کشور افغانستان و امکان ورود دام قاچاق از کشور همسایه، شهروندان باید قبل از خرید دام مدارک بهداشتی آن را بررسی کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین