|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۲۳۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
سرمر بی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ترسی از کاشیما نداریم اما 2 مهاجم آنها می‌توانند برای هر تیمی دردسرساز شوند.
 سرمر بی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ترسی از کاشیما نداریم اما 2 مهاجم آنها می‌توانند برای هر تیمی دردسرساز شوند.
برانکو ایوانکوویچ در مورد شرایط پرسپولیس گفت: اینکه ما یک طرف فینال آسیا هستیم برای‌مان جای خوشحالی دارد. لیگ قهرمانان آسیا بالاترین سطح باشگاهی در آسیا است. کاشیما تیمی است که توانسته قهرمان سال قبل را حذف کند و قطعاً کیفیت زیادی دارد که به فینال رسیده است از حریف‌مان ترسی نداریم و دوست داریم از بازی فینال لذت ببریم و بهترین نمایش را در تهران داشته باشیم.
* دوست دارم ستاره ها در تیمم باشند
وی در مورد اینکه تیمی ساخته که به ستاره‌ها بها نمی‌دهد و برنامه‌محور هستند، تصریح کرد: من هم ستاره‌ها را دوست دارم و دوست دارم ستاره‌ها در خدمت تیمم باشند. سیدجلال حسینی، علی علیپور، علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی، گادوین منشا، کما کامیابی‌نیا، شجاع خلیل‌زاده و... یا ستاره هستند یا در حال تبدیل شدن به ستاره هستند.
*کاشیما تیم است
سرمربی پرسپولیس در مورد بازی با کاشیما عنوان کرد: آنها سالها است که در سطح اول فوتبال هستند ۵ بار قهرمان لیگ ژاپن و ۸ بار هم قهرمان جام حذفی شده‌اند الان هم در لیگ ژاپن شرایط خوبی دارند و مشخصه بارز این تیم، تیم بودن است.
* مهاجمان کاشیما برای هر تیمی دردسرساز می‌شوند
برانکو در مورد اینکه آیا حریف خود را آنالیز کرده‌اند، بیان داشت: آنها دو مهاجم خوب به نام‌های سرجینیو و سوزوکی دارند که می‌توانند برای هر تیمی دردسرساز باشند در کل کاشیما تیم بسیار خوبی است.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین