|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۲۳۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
برای گرامیداشت چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) و یاران ایشان هر سال آیین مذهبی راهپیمایی اربعین حسینی (ع) به مقصد کربلا با حضور گروه های مردمی از کشورهای مختلف برگزار می شود.
فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی بر لزوم تکمیل زیرساخت ها در مرز مهران و پایانه برکت برای راهپیمایی اربعین سال آینده تاکید کرد و گفت: وضعیت امنیتی گذرگاه های مرزی مطلوب است و از این نظر تا این لحظه هیچ مشکلی نداشتیم.

به گزارش پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار «حسن کرمی» تصریح کرد: زیرساخت های مرز مهران و پایانه آن با این حجم از زوار متناسب نیست. بنابراین باید از سوی مسئولان امر در این زمینه اقدام لازم صورت پذیرد.

کرمی به ازدحام زوار در پایانه «برکت»، کندی تردد آنان و همچنین ظرفیت ناکافی اتوبوس ها اشاره و تاکید کرد پایانه برکت به زیرساخت‌های بیشتری برای خدمت‌رسانی به زوار نیاز دارد.

به گفته وی، ساخت سرویس بهداشتی، نمازخانه و محل اسکان زایران از جمله نیازهایی است که باید برای سال های بعدی به آن اندیشید.

این مقام نیروی انتظامی اعلام کرد: اکنون آرامش نسبی در ترمینال برکت برقرار است.

به گزارش ایرنا، برای گرامیداشت چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) و یاران ایشان هر سال آیین مذهبی راهپیمایی اربعین حسینی (ع) به مقصد کربلا با حضور گروه های مردمی از کشورهای مختلف برگزار می شود.

امسال هشتم آبان ماه مصادف با این روز بود اما آیین راهپیمایی از آغاز ماه صفر شکل می گیرد.
پارسال بیش از 2 میلیون و 200 هزار زایر ایرانی برای حضور در آیین جهانی اربعین حسینی (ع) راهی عتبات عالیات شدند.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین