|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۳
کد خبر: ۲۳۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
معاون اجرایی پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به تاکید فرمانده ناجا بر لزوم تکریم و احترام به زوار اربعین حسینی (ع)، ادامه داد: کارکنان پلیس پیشگیری اعزامی به ماموریت اربعین به گونه ای تلاش کردند تا زائران خاطره خوب و خوشی از پلیس و شیوه خدمت رسانی نیروی انتظامی داشته باشند.
معاون اجرایی پلیس پیشگیری ناجا گفت: مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزها نداشته ایم و روند بازگشت زائران نیز به خوبی در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی هاشمی با اشاره به حضور گسترده و موثر پلیس پیشگیری در ماموریت اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: از آغاز ایام محرم، تمام نیروها از جمله پلیس های تخصصی به صورت فعال و شبانه روزی در حال خدمت رسانی به زائران هستند، پلیس پیشگیری تمام ظرفیت و امکانات خود را در راستای خدمت به زائران به کار گرفته است و این روند تا پایان بازگشت زوار ادامه دارد.

وی با اشاره به خدمات دهی پلیس به زوار و تلاش نیروی انتظامی برای ارائه مطلوب ترین خدمات، خاطرنشان کرد: به لطف خداوند، هوشیاری و آمادگی نیروهای انتظامی و امنیتی تاکنون هیچ گونه مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزها نداشته ایم و روند بازگشت زائران نیز به خوبی در حال انجام است.

معاون اجرایی پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به تاکید فرمانده ناجا بر لزوم تکریم و احترام به زوار اربعین حسینی (ع)، ادامه داد: کارکنان پلیس پیشگیری اعزامی به ماموریت اربعین به گونه ای تلاش کردند  تا زائران خاطره خوب و خوشی از پلیس و شیوه خدمت رسانی نیروی انتظامی داشته باشند.  

این مقام انتظامی بیان کرد: تمرکز پلیس پیشگیری به اقدامات ایمنی و امنیتی معطوف بوده لذا این پلیس تخصصی در ماموریت اربعین عهده دار بیشترین مسئولیت در تامین امنیت زائران بوده است.

سرهنگ هاشمی در خاتمه گفت: با آغاز موج بازگشت نیز  انتظار می رود زوار با خدمتگزاران خودشان در نیروی انتظامی  همچنان همکاری داشته باشند و به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین