|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۲۳۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
احمد بن عبدالعزیز در نوامبر ۲۰۱۷ (آذر ۱۳۹۶) و ساعاتی پیش از بازداشت ۱۱ نفر از شاهزادگان توسط بن سلمان، موفق به خروج از عربستان سعودی شد و اکنون در لندن زندگی می‌کند.
 افشاگر معروف سعودی از ورود شاهزاده «احمد بن عبدالعزیز» به ریاض خبر داد. وی ماه گذشته از اقدامات پادشاه‌ و ولیعهد عربستان اعلام برائت کرده بود.

 به نقل از النشره، «مجتهد» افشاگر معروف سعودی در صفحه توئیتر خود نوشت شاهزاده احمد بن عبدالعزیز صبح امروز (سه‌شنبه) وارد ریاض شده است.

وی در ادامه اعلام کرد محمد بن سلمان ولیعهد و وزیر دفاع سعودی بدون حضور دوربین‌های خبری یا تشریفات، از وی استقبال کرده است.

مجتهد نوشت: احمد تعهدات آمریکا- اروپایی اخذ کرده است مبنی بر اینکه بن سلمان به او تعرضی نداشته باشد اما چه کسی تعهد بن‌سلمان به تعهد را تضمین می‌کند؟

احمد بن عبدالعزیز در نوامبر  ۲۰۱۷ (آذر ۱۳۹۶) و ساعاتی پیش از بازداشت ۱۱ نفر از شاهزادگان توسط بن سلمان، موفق به خروج از عربستان سعودی شد و اکنون در لندن زندگی می‌کند.

وی که برادر ناتنی ملک سلمان و عضو شورای عالی خانواده سلطتنی عربستان سعودی است ماه گذشته (مهرماه) مقابل معترضان به اقدامات ریاض در یمن و بحرین، از اقدامات پادشاه و ولیعهد سعودی اعلام برائت کرد.

سفر احمد بن عبدالعزیز به ریاض در حالی صورت می‌گیرد که سران عربستان سعودی در حال حاضر با فشارهای زیادی پیرامون قتل «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار منتقد این کشور روبرو هستند؛ وی دهم مهرماه در کنسولگری عربستان سعودی در استانبول به قتل رسید.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین