کد خبر: ۲۳۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
مسائلی چون واگذاری خوابگاه های استیجاری، پایین بودن کیفیت غذا، وضعیت نامطلوب سلف سرویس، اعتراض به آنچه پولی سازی دانشگاه نامیده شد از جمله مطالبات دانشجویان معترض بود .
تجمع صنفی گروهی از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس که روز گذشته (ششم آبان ماه جاری ) در این دانشگاه برگزار شد، امروز نیز ادامه یافت .

مسائلی چون واگذاری خوابگاه های استیجاری، پایین بودن کیفیت غذا، وضعیت نامطلوب سلف سرویس، اعتراض به آنچه پولی سازی دانشگاه نامیده شد از جمله مطالبات دانشجویان معترض بود .

دانشگاه تربیت مدرس که تاریخ تاسیس آن به سال 65 باز می گردد در حوزه تحصیلات تکمیلی هم اکنون 10 هزار دانشجو دارد .

یک دانشجوی دکتری که خواست نامش فاش نشود، در این باره گفت: پولی کردن دانشگاه یکی از دلایل اعتراض دانشجویان در این تجمع بود .

دانشجویی دیگر عنوان کرد: در سال های گذشته ترم پنجم دانشجویان کارشناسی ارشد و ترم نهم دانشجویان دکتری جزو سنوات مجاز آن ها شمرده می شد و از این رو بابت آن دانشجو شهریه نمی پرداخت اما اکنون پولی شده است .

همچنین یک دانشجوی دوره کارشناسی ارشد گفت: در حال حاضر از حداقل ظرفیت امکانات اتاق حداکثر استفاده را می کنند به نحوی که اتاق های 3 نفره در اختیار 5 دانشجو قرار می گیرد، و علت آن هم واگذاری بسیاری از خوابگاه های استیجاری است .

این دانشجو کیفیت پایین غذا و برخورد نادرست مسوولان را از دیگر مسائل و مشکلات دانشگاه خواند و گفت: با وجود افزایش قیمت، کیفیت غذاها تغییری نکرده است.

محمد حسن نصرتی ، مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس نیز در باره تجمعات دو روز پیش این دانشگاه گفت : اعتراض از جمله حقوق دانشجویان است اما درخواست مسئولان از دانشجویان پیگیری مطالبات خود از طریق مجاری قانونی است .

وی افزود: محمد تقی احمدی رئیس دانشگاه امروز با حضور در جمع اعتراض کنندگان، از آن ها خواست تا مسائل خود را از طریق شورای صنفی دانشجویان مطرح کنند .
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین