|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۲۳۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
در کنار ورزش حرفه ای، اخلاق و فرهنگ والای جوانان ایران هم در نگاه میلیون ها تماشاگر فوتبال در جهان به نمایش در می آید. بسیار خرسندم و به همه بازیکنان تیم خدا قوت می گویم زیرا محوریت، وحدت و رفاقت و همدلی تیم با شماست.
وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم فوتبال پرسپولیس نماینده راه یافته ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا تمام عوامل قهرمانی را یک جا در اختیار دارد.

 «مسعود سلطانی فر» روز یکشنبه در دیدار «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی و «حمیدرضا گرشاسبی» مدیرعامل پرسپولیس که در ساختمان مرکزی سئول صورت گرفت، از تلاش کادر فنی و بازیکنان این تیم برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا قدردانی کرد و افزود: امیدوار بودم استقلال و پرسپولیس هر دو به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه می یافتند، اما آبی پوشان هم خوب ظاهر شدند.

وی با ابراز خرسندی از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا و برتری مقابل تیم های نامدار و پر امکانات عربی، گفت: امیدوارم با قهرمانی در این جام، شایستگی های فوتبال ایران و جوانان کشور در عرصه قاره آسیا به منصه ظهور برسد.

وزیر ورزش خطاب به سرمربی سرخپوشان پایتخت نیز گفت: پرسپولیس تمام عوامل قهرمانی را در لیگ قهرمانان آسیا، از هواداران پر شمار تا حمایت کامل فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان دارد.

سلطانی فر ادامه داد: با سفیر ایران در ژاپن گفت و گو شد تا تسهیلات و امکانات لازم برای حضور هواداران ایرانی مقیم در توکیو انجام شود.

وزیر ورزش افزود: در کنار ورزش حرفه ای، اخلاق و فرهنگ والای جوانان ایران هم در نگاه میلیون ها تماشاگر فوتبال در جهان به نمایش در می آید. بسیار خرسندم و به همه بازیکنان تیم خدا قوت می گویم زیرا محوریت، وحدت و رفاقت و همدلی تیم با شماست.

گرشاسبی نیز در این دیدار گفت: پرسپولیس امروز نماینده ورزش ایران است و همه فوتبال دوستان حتی استقلالی ها هم خواهان موفقیت نماینده کشورمان هستند.

برانکو هم قول داد که تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم و خوشحالی میلیون ها هوادار و مردم ایران بکار گیرد.

«سید جلال حسینی» کاپیتان پرسپولیس در مورد فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: فرصت خوبی برای بروز توانمندی فوتبال ایران بدست آمده است و بازیکنان هم قسم شدند تا جام قهرمانی در ایران بماند و به افتخارات فوتبال کشور اضافه شود.

وزیر ورزش و جوانان در پایان این دیدار «کتاب زیبایی های کشور ایران» را به سرمربی تیم پرسپولیس هدیه کرد.

دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه 12 آبان ماه جاری در کاشیما ژاپن بین تیم های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز برگزار می شود.

سرخپوشان پایتخت عصر فردا- دوشنبه ساعت 18:30 تهران را به مقصد دوبی ترک می کنند و پس از 2روز اقامت در این شهر عازم ژاپن می شوند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین