|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۲۳۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
شاگردان لوپتگی روند پنج بازی بدون پیروزی خود را با پیروزی 2 - 1 مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا متوقف کردند اما عملکرد غیرمتقاعد کننده این تیم، صرفا موجب شد تا اخراج احتمالی لوپتگی به تاخیر بیافتد.
 «ارنستو والورده» سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در آستانه ال کلاسیکوی فردا شب (یکشنبه) ضمن هشدار به بازیکنان تیمش در مورد این بازی، اظهار داشت: مادریدی ها زمانی که زخمی هستند، خطرناک ترند.

 خبرگزاری فرانسه روز شنبه نوشت: تیم های بارسلونا و رئال مادرید یکشنبه شب در حالی در نیوکمپ به مصاف یکدیگر می روند که «لیونل مسی» کاپیتان کاتالان ها به دلیل شکستگی بازو تیمش را همراهی نمی کند.

در سوی مقابل، «یولن لوپتگی» سرمربی مادریدی ها که از چهار بازی اخیر این تیم در لالیگا، تنها یک امتیاز به سبد اندوخته های سفیدپوشان افزوده است؛ به شدت تحت فشار قرار دارد و متاسفانه در این بازی «کریستیانو رونالدو»یی هم وجود ندارد تا به اصطلاح بازی را برای لوپتگی در آورد.

شاگردان لوپتگی روند پنج بازی بدون پیروزی خود را با پیروزی 2 - 1 مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا متوقف کردند اما عملکرد غیرمتقاعد کننده این تیم، صرفا موجب شد تا اخراج احتمالی لوپتگی به تاخیر بیافتد.

این در حالی است که شکست در نیوکمپ؛ اختلاف امتیاز رئالی ها با حریف دیرینه خود را به عدد هفت می رساند.

با این وجود، کسب پیروزی در برابر بارسلونای بدون مسی، می تواند کمی برای لوپتگی زمان بخرد.
در این بین، والورده با یادآوری این موضوع که مادریدی ها پیش از این و در فصل های گذشته از 15 امتیاز ممکن، 13 امتیاز کسب کرده اند؛ اظهار داشت: لحظاتی وجود دارد که مادریدی ها در یک فصل استثنایی بودند و هر تیمی را تحت فشار قرار می دادند.

وی ادامه داد: اگرچه در حال حاضر آنها اوضاع خوبی ندارند اما آنها تونایی غلبه بر ناکامی ها را دارند. همان طور که ما می توانیم بدون مسی از عهده کارها برآییم.

از سال 2007 تاکنون، این نخستین ال کلاسیکویی است که بدون حضور لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برگزار می شود.

والورده در این باره تصریح کرد: کریستیانو بازیکن مهمی بود، اما در چنین شرایطی باید روبه جلو حرکت کرد، همان مسیری که به نظرم رئالی ها آن را پیش گرفته اند.

سرمربی 54 ساله بارسلونا که به عنوان بازیکن 2 سال در نیوکمپ نیز بازی کرده است، مصرانه معتقد است تقابل این دو رقیب دیرینه به رغم نبودن مسی و رونالدو همچنان هیجان انگیز است.
وی تاکید کرد: ال کلاسیکو پیش از آمدن مسی و رونالدو هم وجود داشته و همیشه ال کلاسیکو باقی خواهد ماند؛ حتی خوک های پرنده را هم به خود دیده است!!

مقصود والورده از اشاره به خوک های پرنده، ال کلاسیکوی سال 2002 است؛ زمانی که هواداران بارسلونا در اعتراض به «لوئیز فیگو» اسطوره آن روزهایشان که در اقدامی غافلگیرانه به جمع کهکشانی ها پیوسته بود؛ سر خوک های پلاستیکی را به سمت او پرتاب کردند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین