|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۴
کد خبر: ۲۳۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
«اسکارلت جوهانسون» بازی در فیلمی با سرمایه‌گذاری «محمد بن سلمان» شاهزاه سعودی را نپذیرفته است.
 بازیگر گرانقیمت هالیوود باید در یک فیلم بیوگرافیکال به کارگردانی «ریدلی اسکات» نقش «لینزی آداریو» عکاس خبری برنده جایزه پولیتزر ایفای نقش می‌کرد، اما وقتی می‌فهمد که یکی از سرمایه‌گذاران فیلم بن سلمان سعودی است، از بازی در فیلم کناره‌گیری می‌کند.

گاردین می‌نویسد، آداریو اخیراً در مصاحبه با نیویورک تایمز فاش کرده است: اسکارلت جوهانسون گفت: «مطلقاً امکان ندارد. این مرد آتش جنگ در یمن را شعله‌ور نگه می‌دارد و زنان را زندانی می‌کند.» وی اضافه می‌کند: «این مسئله به قبل از قتل جمال خاشقجی برمی‌گردد، وقتی که شاهزاده یکی از سرمایه‌گذاران اصلی فیلم بود.»

آپریل گذشته، بن سلمان به هالیوود سفر کرد تا با رؤسای استودیوها و ستارگانی مانند «دووین جانسون» ملاقات کند؛ ملاقاتی که اعتراضات زیادی را در پی داشت. هفته گذشته «اولیور دارسی» خبرنگار CNN تصویری از صفحه اینستاگرام جانسون توئیت کرد که در آن «راک» نوشته بود این ملاقات باعث افتخار او بوده است.

جوهانسون در ماه‌های گذشته به خاطر پذیرفتن نقش یک شخصیت تراجنسیتی نیز جنجال‌آفرین شده بود، تصمیمی که اعتراضات گسترده‌ای را به دنبال داشت و در نهایت باعث شد او از این پروژه جدا شود.

منبع : سی نما
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین