|
|
امروز: شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۲۳۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
دژپسند معتقد است که بانک‌ها باید به جای بنگاه داری بانکداری کنند و وی آشنایی کامل به سیستم بانکی و بیمه دارد و آن را در برنامه های خود آورده است که بانک‌ها باید تسهیلات را نه به شرکت ها وبلکه به مردم بدهند.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی امور اقتصادی ودارایی از افراد موثر در تدوین برنامه ششم بوده و برنامه های آن منطبق با برنامه های سیاست های کلی نظام و اقتصاد مقاومتی است.

 «رمضانعلی سبحانی فر» عصر شنبه در جلسه رای اعتماد به چهار وزیر پیشنهادی در موافقت با فرهاد دژپسند وزیر پیشنهادی امور اقتصادی ودارایی سخن گفت.

وی با بیان این که امروز در مقابل یک تصمیم بسیار مهم داخلی و خارجی قرار گرفته ایم، دشمن برای 13 آبان برنامه ریزی کرده است، امروز ما باید با رای قاطع خود به وزرای پیشنهادی در مقابل تصمیم نابخردانه آمریکا و ایادی آن پاسخ دشمن شکنی بدهیم.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: سوابق اجرایی و تحصیلی فرهاد دژپسند برای همه روشن است و وی به عنوان یک فرد پاکدست و سلامت ممشهور به حسن مالی و اداری و سابقه خدمت است.

سبحانی فر گفت: دژپسند فردی است که به صراحت و شجاعت در مقابله با رانت‌خواری و ویژه‌خواری مقابله کرده است و فردی از خانواده‌ای کشاورز و مردم را خوب میفهمد و بنیانگذار زیرساخت‌های اقتصاد شفاف در 19 سال گذشته بوده و بنیانگذار اقتصاد آی تی و تجارت الکترونیک بوده است.

وی ادامه داد: دژپسند فردی است که همراهی کامل با تیم اقتصادی دولت دارد و سابقه کاردر وزارتخانه‌های اقتصادی و سازمان‌های اقتصادی همچون سازمان برنامه و بودجه وزارت اقتصاد و وزارت بازرگانی را دارد .

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دژپسند فردی کارآمد و قاعده‌مند و با اعتقاد به انضباط مالی است و تیم اقتصادی دولت کاملاً هماهنگ است در بحث اقتصاد بدون نفت جزء تدوین کننده گان برنامه آن بوده است.

سبحانی فر گفت: دژپسند معتقد است که بانک‌ها باید به جای بنگاه داری بانکداری کنند و وی آشنایی کامل به سیستم بانکی و بیمه دارد و آن را در برنامه های خود آورده است که بانک‌ها باید تسهیلات را نه به شرکت ها وبلکه به مردم بدهند.

وی افزود: در برنامه های وزیر پیشنهادی امور اقتصادی ودارایی راهکارهای مقابله با تحریم های پیش رو تدوین شده و کنترل تورم و حمایت از معیشت خانوار و افراد کم درآمد را به خوبی بیان کرده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین