|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۲۳۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
همچنین در حال حاضر دو دستگاه آب بسته‌بندی کیسه‌ای به ظرفیت تولید سه هزار بسته آب در ساعت و نیز یک دستگاه تولید آب لیوانی به ظرفیت تولید سه هزار و 500 بسته آب لیوانی در ساعت در منطقه مستقر شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری مهران، گفت: در حال حاضر 35 تانکر آبرسانی سیار در پایانه مهران مستقر شده و به صورت شبانه روزی آب مورد نیاز موکب‌های مستقر در مسیر پایانه تا شهر بدره عراق را تامین می‌کنند.

 سالم حسنی ، با اشاره به تجهیز دو حلقه چاه با آبدهی 6 لیتر در ثانیه برای خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی، گفت: در حال حاضر 35 تانکر آبرسانی سیار در پایانه مهران مستقر شده و به صورت شبانه روزی آب مورد نیاز موکب‌های مستقر در مسیر پایانه تا شهر بدره عراق را تامین می‌کنند.

وی افزود: همچنین در حال حاضر دو دستگاه آب بسته‌بندی کیسه‌ای به ظرفیت تولید سه هزار بسته آب در ساعت و نیز یک دستگاه تولید آب لیوانی به ظرفیت تولید سه هزار و 500 بسته آب لیوانی در ساعت در منطقه مستقر شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری مهران با تاکید بر اینکه آب تمامی موکب‌های مسیر با فشار مناسب تامین شده است، عنوان کرد: تاکنون حدود 150 هزار بسته آب در میان زوار توزیع شده است و خدمات این مجموعه تا زمان بازگشت تمامی زائران ادامه خواهد داشت.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین