کد خبر: ۲۳۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
بیرانوند چند وقت پیش درگیر مسائل جام جهانی و پس از آن هم لژیونر شدن بود و این مسائل کمی روی عملکرد او تاثیر گذاشت اما حالا که تمرکزش را روی پرسپولیس گذاشته، می‌بینید که چگونه دروازه‌بانی می‌کند.
مربی سابق دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند سنگربان سرخ‌پوشان از زمانی که تمرکزش را روی پرسپولیس گذاشته، فوق‌العاده بوده و مقابل السد هم او بی‌نقص ظاهر شد.

نادر باقری روز پنجشنبه در رابطه با صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا با برتری برابر السد قطر گفت: بازی خوب و هوشمندانه‌ای را از شاگردان برانکو شاهد بودیم، پرسپولیس باید برای صعود به فینال، بازی را کنترل می‌کرد که به خوبی این کار را انجام داد و خوشحالیم که توانستیم این تیم را در فینال آسیا ببینیم.

مربی پیشین دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عملکرد بیرانوند در دیدار برابر السد قطر افزود: بیرانوند واقعا عملکرد بی‌نقصی داشت، او یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در این بازی بود و توانست دروازه‌اش را در خیلی از صحنه‌ها بسته نگه دارد.

وی اضافه کرد: بیرانوند چند وقت پیش درگیر مسائل جام جهانی و پس از آن هم لژیونر شدن بود و این مسائل کمی روی عملکرد او تاثیر گذاشت اما حالا که تمرکزش را روی پرسپولیس گذاشته، می‌بینید که چگونه دروازه‌بانی می‌کند.

این مربی فوتبال ادامه داد: بیرانوند از نظر فنی دروازه‌بان قابلی است و این را به همه ثابت کرده است.

وی در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در آسیا هم خاطرنشان کرد: پرسپولیس تاکنون در میادین بسیار سخت به برتری رسیده و مطمئن باشید تیمی که تا الان توانسته دو تیم سخت قطری را حذف کند، از پسِ تیم‌های شرق آسیا هم بر خواهد آمد و قهرمان خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز سه‌شنبه اول آبان ماه و در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران برابر السد قطر به تساوی یک بر یک دست یافت و با توجه به پیروزی یک بر صفر در دیدار رفت، برای نخستین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین