|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۱
کد خبر: ۲۳۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۰
مقام‌های آمریکایی ارسال بسته‌های مشکوک به شخصیت‌های دموکرات این کشور را اقدامی تروریستی و نفرت انگیز توصیف کردند.
 مقام‌های آمریکایی ارسال بسته‌های مشکوک به شخصیت‌های دموکرات این کشور را اقدامی تروریستی و نفرت انگیز توصیف کردند.

 به گزارش فارس،‌ برخی مقام‌های آمریکایی ارسال بسته‌های مشکوک به نشانی شخصیت‌های دموکرات این کشور در روزهای سه شنبه و چهارشنبه را محکوم کرده و آن‌ها را اقدامی تروریستی و نفرت انگیز توصیف کردند.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «راشاتودی» شهردار نیویورک چهارشنبه شب به حادثه ارسال بسته‌های مشکوک به شخصیت‌های معروف دموکرات آمریکا واکنش نشان داد و آن‌را «اقدام تروریستی» توصیف کرد.  

«بیل دی بلاسیو» شهردار نیویورک در این زمینه گفت، بسته‌های ارسالی به نشانی شخصیت‌های معروف دموکرات آمریکا، اقدام آشکار تروریستی است.

بر اساس این گزارش، این بسته‌های مشکوک روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به نشانی «بیل کلینتون» رئیس جمهور پیشین ، «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه پیشین ، «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق، «جان برنان» رئیس سابق سیا و نیز شبکه خبری «سی. ان. ان» و برخی شخصیت‌های دیگر ارسال شد.

شهردار نیویورک در گفت‌وگو با سی .ان .ان گفت، این حادثه تلاشی برای آسیب رساندن به آزادی مطبوعات و رهبران کشور ما از طریق اعمال خشونت آمیز بود.

کاخ سفید نیز اتفاق‌های رخ داده در این زمینه را محکوم کرد. «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا نیز این حوادث را «حمله‌های نفرت انگیز» توصیف کرد.

به گزارش راشاتودی، رئیس پلیس نیویورک نیز در این زمینه گفت که بسته ارسالی به مقصد دفتر شبکه خبری سی.ان.ان ، حاوی پاکتی با پودر سفید رنگ انفجاری بوده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین