|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۹
کد خبر: ۲۳۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
این اتهامات ادعایی است که به‌طور قانونی باید بررسی شود. تقاضای این اتهام با بازپرس یا دادستان باید باشد. به هر حال اتهامی است که هنوز ثابت نشده است و جای تاسف دارد.
رییس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: قوه قضائیه در مورد صدور احکام فعالان محیط زیست و جزئیات آن اطلاعاتی به ما نداده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ عیسی کلانتری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره اتهام افساد فی‌الارض برای برخی فعالان محیط‌ زیست، اظهار کرد: این مسئله در هیات چهارنفره‌ای که دولت تعیین کرده بود و خانم لعیا جنیدی - معاون حقوقی رئیس جمهوری- هم در آن حضور داشت، مطرح شد که همه اعلام کردند که در این مورد چیزی به ما ابلاغ نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه در مورد صدور این احکام و جزئیات آن اطلاعاتی به ما نداده است، گفت: این اتهامات ادعایی است که به‌طور قانونی باید بررسی شود. تقاضای این اتهام با بازپرس یا دادستان باید باشد. به هر حال اتهامی است که هنوز ثابت نشده است و جای تاسف دارد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخ به این سوال که آیا این افراد تفهیم اتهام نشده‌اند، گفت: تفهیم اتهام هم شده باشند ما اطلاعات دقیقی نداریم چون به ما اطلاعاتی نمی‌دهند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین