|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۲۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
فرمانده‌ی انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری قاتل نوزاد 8 ماهه با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
سرهنگ «محمود قاسمی» فرمانده‌ی انتظامی شهرستان لاهیجان در تشریح این خبر گفت: در پی کشف جسد نوزاد 8 ماهه‌ای در کنار رودخانه‌ای در این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان لاهیجان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی مادر این نوزاد شده و تحقیقات از وی را آغاز کردند.

سرهنگ قاسمی گفت: کارآگاهان آگاهی یافتند که مادر نوزاد در مسافرخانه‌ای در حال استراحت بوده که پس از بیدار شدن از خواب متوجه مفقود شدن نوزاد شده و این موضوع را مخفی می‌کند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی در تحقیقات تکمیلی خود ردپایی از صاحب این مسافرخانه در پرونده بدست آورده و وی را دستگیر کردند، اظهار کرد: متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی شده، اما با توجه بعلت و مستندات پلیس به قتل این نوزاد 8 ماهه به علت اینکه وی را مانعی برای ازدواج با مادرش می‌دید، اعتراف کرد.

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه این قاتل پس از خواب مادر، نوزاد را برداشته و در داخل رودخانه انداخته بود، خاطرنشان کرد: این قاتل سنگدل با تشکیل پرونده‌ی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین