|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۹
کد خبر: ۲۳۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۰
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اجرای فاز دوم طرح کاهش که از امروز در کل شهر تهران اجرا می شود، گفت: با هماهنگی پلیس خودروهای فاقد معاینه فنی تا دو هفته جریمه نمی شوند.
 محسن پورسید آقایی در مراسم افتتاحیه سامانه های ثبت تردد معابر ورودی و خروجی شهر تهران اظهار کرد: لازم بود ورودی و خروجی رینگ شهر تهران به دوربین و سیستم الکترونیک مجهز شود.

وقتی دستور راه اندازی سامانه ها را دادم برای راه اندازی آن چندان امیدوارم نبودم، اما کار جهادی یعنی اینکه کار درست را به موقع انجام دهیم و این موضوع محقق شد.

وی افزود: بیشترین مزیت استقرار این سامانه ها کنترل تردد خودروهای سنگین در شهر است. همچنین ۵۰۰ هزار خودرویی که از شهرستان های اقماری شهر تهران به این شهر تردد دارند، کنترل می شوند.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه برای آشنایی بیشتر مردم با فاز دوم طرح کاهش جریمه ای برای ثبت دوربین های جدید صادر نمی شود، گفت: با هماهنگی پلیس مقرر شد دوربین های جدید به صورت ارشادی معاینه فنی را کنترل کنند و پس از آن برای خودروهای فاقد معاینه فنی قبض جریمه صادر شود.

در ادامه این مراسم رییس پلیس راهبر تهران بزرگ تاکید کرد: نصب دوربین ها در ورودی و خروجی شهر تهران آرزویی بود که امروز با اراده معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران محقق شد تا خودروهای فاقد معاینه فنی کنترل شوند.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین