|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۲۳۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶
آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر لزوم نظارت بر کارها گفت: اگر کوچک‌ترین خیانتی در سازمان استاندارد کشور انجام شود شود جامعه دچار مشکل خواهد شد و ضرر آن گریبانگیر مردم است.
آیت الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید به وظایف مهم سازمان استاندارد کشور اشاره کرد و گفت: این سازمان مسئولیت های مهمی دارد چرا که توجه به امور غذایی کشور و دقت در استاندارد بودن همه مسائل، امر مهمی است که نباید ذره ای در آن تعلل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛آیت‌الله علوی‌گرگانی امروز در دیدار با رئیس سازمان استاندارد کشور طی سخنانی با تاکید بر انجام کارهای خیر و توجه به آخرت گفت: باید مراقب باشیم که گرفتار مادیات نشویم و بدانیم که کارهای دنیوی یک بازیچه است.

وی بیان داشت: مسئولیت امر مهم و حساسی است و کسی که مسئولیتی بر عهده دارد باید از هیچ خدمتی کوتاهی نکند و تنها به رضای خداوند فکر کند و بداند که با آن مسئولیتی که دارد می تواند عاقبت به خیر و یا عاقبت به شر شود.

این مرجع تقلید به وظایف مهم سازمان استاندارد کشور اشاره کرد و گفت: این سازمان بسیار مهم و حساس است و دارای مسئولیت های مهمی می باشد چرا که توجه به امور غذایی کشور و دقت در استاندارد بودن همه مسائل، امر مهمی است که نباید ذره ای در آن تعلل شود.

آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر لزوم نظارت بر کارها گفت: اگر کوچک‌ترین خیانتی در سازمان استاندارد کشور انجام شود شود جامعه دچار مشکل خواهد شد و ضرر آن گریبانگیر مردم است.

وی تاکید کرد: اگر دستگاه‌های کنترل‌کننده وجود نداشته باشند و نظارت کافی نباشد مشکلات زیادی در کشور ایجاد خواهد شد و از نظر فقه هم به این موضوع اشاره شده است.

آیت الله علوی گرگانی گفت: باید بدانیم که در کارها باید دلسوزی باشد و اگر دلسوزی در زمینه نظارت ها باشد، علاوه بر خدمات رسانی مطلوب تر آبروی کشور نیز حفظ می شود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین