|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۲۳۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
یکی دیگر از عوامل قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی به نام احمد عبدالله المزینی شناسایی شد. وی در موضوع قتل خاشقجی نقش اصلی را ایفا کرده است.
یک روزنامه چاپ ترکیه اعلام کرد که «احمد عبدالله المزینی» به عنوان یکی از عوامل اصلی قتل جمال خاشقجی شناسایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، روزنامه صباح چاپ ترکیه در مطلبی نوشت: یکی دیگر از عوامل قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی به نام احمد عبدالله المزینی شناسایی شد. وی در موضوع قتل خاشقجی نقش اصلی را ایفا کرده است.

در ادامه گزارش آمده است: احمد المزینی هنگامی که خاشقجی برای نخستین بار در تاریخ ۲۷ سپتامبر به کنسولگری رفته بود در آن حضور داشت. المزینی پس از بازگشت به ریاض به تیم ۱۵ نفره امنیتی برای اعزام به استانبول معرفی شد و وی اول اکتبر وارد استانبول شد و اطلاعات مربوط به عملیات امنیتی این تیم ۱۵ نفره را به العتیبی کنسول عربستان سعودی در استانبول ارائه کرده است.

روزنامه صباح از المزینی به عنوان مغز متفکر عملیات قتل خاقشجی نام برده است.

مهر نوشت:در این گزارش گفته شده است: المزینی وی مغز متفکر طرح قتل خاشقجی و حلقه ارتباط بین تیم ۱۵ نفره با سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی بوده است.

همچنین یک منبع مطلع ترکیه‌ای به شبکه الجزیره گفته است که تیم ترور ۱۵ نفره عربستان سعودی از مراحل مختلف قتل و تکه تکه کردن جمال خاشقجی به طور کامل فیلم گرفته است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین