|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۲۳۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۰
لیونل مسی به‌دلیل شکستگی استخوان زند زبرین دست راستش سه هفته نمی‌تواند بارسلونا را همراهی کند و این یعنی بازی‌های مهمی را از دست می‌دهد.
 لیونل مسی به‌دلیل شکستگی استخوان زند زبرین دست راستش سه هفته نمی‌تواند بارسلونا را همراهی کند و این یعنی بازی‌های مهمی را از دست می‌دهد.

مسی که در دقیقه 12 بازی با سویا گل دوم تیمش را زده بود، چهار دقیقه بعد با برخورد با هافبک حریف، فرانکو واسکس به‌شدت زمین خورد و دچار این مصدومیت شدید شد و جای خود را به عثمان دمبله داد. قبل از آن دقایقی کنار زمین مورد مداوا قرار گرفت اما بی‌فایده بود و کمی بعد از سوت پایان مسابقه مشخص شد فوق‌ستاره آرژانتینی دچار شکستگی شده و نمی‌تواند سه هفته بازی کند اما او کدام بازی‌های بارسلونا را از دست می‌دهد؟
2 آبان مقابل اینتر در لیگ قهرمانان
تیم ارنستو والورده که دو بازی خود در گروه B لیگ قهرمانان برابر پی‌اس‌وی آیندهوون و تاتنهام را برده، چهارشنبه به این رقابت‌ها برمی‌گردد و در نوکمپ با اینتر بازی می‌کند اما بدون ستاره‌اش کار سختی مقابل تیم روی فرم ایتالیایی خواهد داشت.
6 آبان مقابل رئال‌مادرید در لالیگا
بدون شک مهم‌ترین بازی که مسی از دست می‌دهد، یکشنبه آینده برابر رئال‌مادرید است. رئال که در لیگ قهرمانان بازی روی کاغذ آسانی برابر ویکتوریا پلزن دارد، در حالی به نوکمپ می‌رود که در چهار بازی آخر خود در لالیگا سه باخت داشته و این دیدار برای خولن لوپتگی حکم مرگ و زندگی را دارد و با توجه به اینکه مسی برای نخستین‌بار در 11 سال اخیر در این بازی غایب است، می‌خواهد از بهترین فرصت عمرش به‌نحو احسن استفاده کند.
9 آبان مقابل کالتورال لئونسا در جام حذفی
این بازی در زمین تیم دسته سومی لئونسا نباید چندان سخت باشد چون حتی اگر بارسلونا در این بازی شکست بخورد، در بازی برگشت در ماه دسامبر فرصت جبران دارد. بارسلونا در تنها دیدار قبلی‌اش با این تیم در مجموع دو دیدار در فصل 2010-2009 با نتیجه 7 بر صفر به پیروزی رسیده است.
12 آبان مقابل رایووایکانو در لالیگا
اگر فرض کنیم در این دو هفته رایووایکانو با تحولی شگرف زیر و رو نشود، نباید مشکل خاصی بدون مسی برای بارسلونا پیش بیاید چون بارسلونا آخرین‌بار در اسفند 1395 در وایکاس 5 بر یک به پیروزی رسیده البته در آن بازی برنده پنج توپ طلا هت‌تریک کرد.
15 آبان مقابل اینتر در لیگ قهرمانان
باید دید قبل از این دیدار در سن‌سیرو وضعیت گروه بارسلونا در لیگ قهرمانان چگونه است، اما احتمالا این سخت‌ترین بازی خارج از خانه آبی اناری‌پوشان قبل از مرحله حذفی است.
20 آبان مقابل رئال بتیس در لالیگا
با فرض اینکه مسی به حداکثر زمان درنظر گرفته‌شده یعنی سه هفته برای ریکاوری نیاز داشته باشد، ممکن است در دیدار خانگی با بتیس هم حضور نداشته باشد که درست قبل از تعطیلات بازی‌های ملی بعدی است. تیم اندلسی از سال 2005 در هیچ رقابتی در نوکمپ بردی دشت نکرده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین