|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۲۳۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۰
علی کریمی این روزها شرایط سختی در سپیدرود پشت سر می‌گذارد. او علاوه بر اینکه باید به فکر پرداخت بدهی‌های باشگاه باشد، مسائل فنی را هم با دقت زیر نظر دارد تا سپیدرود را به روزهای خوبش برساند.
 علی کریمی این روزها شرایط سختی در سپیدرود پشت سر می‌گذارد. او علاوه بر اینکه باید به فکر پرداخت بدهی‌های باشگاه باشد، مسائل فنی را هم با دقت زیر نظر دارد تا سپیدرود را به روزهای خوبش برساند.

شاید همین مشغله‌های زیاد است که او این روزها کمتر به مسائل فدراسیون فوتبال می‌پردازد. در هر صورت کریمی تا الان کار پرداخت بدهی‌ها و البته مسائل فنی را خوب پیش برده اما کمی بدشانس بوده. چراکه لشکری از مصدومان و بازیکنان بیمار روی دستش مانده و نمی‌داند با این مشکل چه کند. قبل از بازی سپیدرود مقابل ذوب‌آهن اصفهان، علی کریمی می‌دانست نمی‌تواند از بازیکنانی مثل یعقوب کریمی، علیرضا عزتی، میثم فردوس و علی عباسی که به خاطر مشکل بدنسازی، مصدوم شدند و البته به خاطر ناآماده بودن آنها، استفاده کند.

به همین دلیل روی بقیه بازیکنانش حساب ویژه‌ای باز کرده بود اما 2 روز قبل از بازی خبر رسید حسین چنانی که اتفاقا جزو بازیکنان آماده سپیدرود بود، از ناحیه کشاله دچار پارگی خفیفی شده و نمی‌تواند مقابل ذوب‌آهن به میدان برود. شب قبل از بازی هم ناگهان محمد غلامی بیمار شد. غلامی شب قبل از بازی، به دلیل نامشخصی دچار حالت تهوع شد و حالش آنقدر بد بود که گفت نمی‌تواند در بازی با ذوب به میدان برود. تلاش کادر پزشکی سپیدرود رشت و البته زیر سرم رفتن غلامی بالاخره توانست به این بازیکن و سپیدرود کمک کند تا او به میدان برود. غلامی در بازی اصلا شرایط خوبی نداشت و حتی نتوانست مثل همیشه موقعیت‌های خوبی ایجاد کند. او تلاش زیادی می‌کرد اما خیلی‌ جاها کم می‌آورد و نتوانست روند خوبی داشته باشد. حسین ابراهیمی هم اگرچه قبل از بازی مشکلی نداشت اما در بازی خیلی سرحال نشان نداد. در نهایت هم هر 2 بازیکن بعد از بازی، زیر سرم رفتند.
به هر حال کلکسیون بازیکنان بیمار و مصدوم باعث شد علی کریمی دست به ریسک بزرگی بزند و امیرحسین اسکندری بازیکن 20 ساله را برای نخستین بار در لیگ برتر به میدان بفرستد. پرهام جوادی هم دیگر بازیکنی بود که با وجود 18 سال سن توانست در فهرست 18 نفره سپیدرود قرار بگیرد و آماده بازی‌های بعدی شود. با این شرایط سپیدرود رشت در نیمه دوم نمایش خیلی خوبی داشت و می‌توانست حتی به گل برسد اما بدشانس بود. این تیم در نیمه دوم، 3 موقعیت خیلی خوب به دست آورد اما یکی پس از دیگری به راحتی از دست رفت.
این اتفاق در حالی رخ داده بود که در طرف مقابل ذوب‌آهن اصفهان هیچ مشکلی بابت بازیکن نداشت. امید نمازی سرمربی سبزپوشان اصفهانی آنقدر دستش برای انتخاب بازیکن باز بود که قاسم حدادی‌فر و رحیم زهیوی را روی نیمکت گذاشت و از آنها استفاده نکرد. در این بازی، با توجه به اینکه ذوب‌آهن در نیمه دوم تحت فشار بود، نمازی ترجیح داد محمدزبیر نیک‌نفس هافبک جوان و باانگیزه تیم را در زمین حفظ کند تا کارهای تخریبی انجام دهد. نکته جالب این است که نمازی در این بازی برای نخستین بار از حمید ملکی در ترکیب اصلی استفاده کرد. ملکی بازیکن سابق سپیدرود بود که این فصل به ذوب‌آهن پیوست و برای نخستین بار مقابل تیم سابقش توانست به ترکیب اصلی سبزپوشان برسد. ملکی هم در این بازی خیلی خوب نشان داد اما این سپیدرود بود که بازی بهتری به نمایش گذاشت؛ مخصوصا بعد از حضور امین منوچهری در زمین.
با این روند بازی، هواداران رشتی هم خیلی امیدوار شدند و حتی تیم را بعد از تساوی خانگی تشویق کردند. نکته جالب این است که سپیدرود با وجود همه کاستی‌هایی که داشت، با حضور علی کریمی آمار جالبی از خود به جای گذاشت. در 4 هفته‌ای که کریمی هدایت قرمزپوشان رشتی را به عهده گرفت، این تیم کلا 2 گل دریافت کرد که یکی مقابل پرسپولیس بود و دیگری هم در دقایق پایانی بازی با پیکان. این در حالی است که سپیدرود در 5 هفته ابتدایی فصل 14 گل دریافت کرد. با این روند، حالا هواداران امید زیادی به سپیدرود دارند و منتظر روزهای درخشان آن هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین