|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۲۳۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
خود من هم شخصا با راهنمایی‌های ایشان کارها را جلو بردم و در مدت زمانی که من مسئولیت اجرایی داشتم بیشترین پشتوانه برای شخص من پیگیری‌های استاد داود گنجه‌ای بوده است.
 حمیدرضا نوربخش در خصوص استعفای داود گنجه‌ای از خانه موسیقی گفت: امیدواریم رنجش استاد گنجه‌ای برطرف شود ضمن اینکه چیزی به صورت کتبی به ما اعلام نشده و فقط در خبرگزاری‌ها منعکس شده است؛ این مساله باید در هیئت مدیره بررسی و در مورد آن صحبت شود و انشالله که این مسائل برطرف شود.

حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل خانه موسیقی) درخصوص استعفای داود گنجه‌ای از هیئت مدیره خانه موسیقی که روزهای قبل در رسانه‌ها مطرح شده بود گفت: استاد گنجه‌ای از بنیانگذاران خانه موسیقی هستند و از موثرترین افرادی بودند که از ابتدا در بنیان خانه موسیقی نقش داشتند و تا الان هم همینطور بوده است و ما همیشه از راهنمایی‌ها و ارشادات و پیگیری‌های ایشان در هیئت مدیره و شورای عالی بهره‌مند بوده‌ایم.

نوربخش گفت: خود من هم شخصا با راهنمایی‌های ایشان کارها را جلو بردم و در مدت زمانی که من مسئولیت اجرایی داشتم بیشترین پشتوانه برای شخص من پیگیری‌های استاد داود گنجه‌ای بوده است.

مدیرعامل خانه موسیقی افزود:‌ همیشه صحبت‌ها و بحث‌هایی وجود داشته و خواهد داشت ولی به دلایلی ایشان رنجیده شده‌اند و فعلا این را به حساب رنجش استاد می‌گذاریم  و امیدواریم و تلاش می‌کنیم که این رنجش برطرف شود و مجموعه هیئت مدیره هم تلاش‌شان این است.

نوربخش تصریح کرد: ضمن اینکه چیزی هم کتبی اعلام نشده و ایشان فقط  در خبرگزاری‌ها این رنجش را اعلام کردند و امیدواریم بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که رنجش ایشان برطرف شود و دوست نداریم که جناب استاد گنجه‌ای را در خانه موسیقی نداشته باشیم.  گرچه هیچگاه ایشان از شخص من دور نبودند و نخواهند بود و همیشه از راهنمایی‌هایشان بهره خواهم برد.این مساله باید در هیئت مدیره بررسی شود و در مورد آن صحبت شود و انشالله که این مسائل برطرف شود و در خدمت ایشان هستیم.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین