|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۶
کد خبر: ۲۳۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰
رئال مادرید لوپتگی ۴۸۱ دقیقه نتوانست گلزنی کند و در نهایت مارسلو با باز کردن دروازه لوانته به این ناکامی پایان داد.
 رئال مادرید شنبه بعد از ظهر در هفته نهم لالیگا دو بر یک مغلوب لوانته شد و به ناکامی‌هایش ادامه داد. در جریان این دیدار مادرید یولن لوپتگی دومین رکورد بد تاریخ باشگاه را در زمینه گل نزدن به ثبت رساند.

به گزارش آس، سفیدپوشان ۴۸۱ دقیقه نتوانستند دروازه حریفان خود را باز کنند و در نهایت با گل مارسلو در دقیقه ۷۲ به ناکامی خود پایان داد و پس از ساعت‌ها به گل دست یافت.

تیم مادریدی پیش از این شرایط مشابهی را تجربه کرده بود. در سی‌ام مارس ۱۹۸۵ خورخه والدانو در دقیقه ۸۹ برابر رئال سوسیداد گلزنی کرد تا سفیدپوشان با سه گل پیروز این دیدار شوند. این تیم سپس یک رکورد عجیب را به ثبت رساند. شاگردان آمانسیو در برابر تیم‌های اتلتیک بیلبائو، اتلتیکو مادرید، اینترمیلان، والنسیا و ارکولس نتوانستند گلزنی کنند تا این که سانتیانا در دقیقه ۱۳ ششمین بازی مادرید برای سفیدپوشان گلزنی کرد. این اتفاق مقابل اینتر در دیدار برگشت نیمه نهایی جام یوفا رخ داد. در آن زمان تیم مادریدی ۴95 دقیقه نتوانست دروازه حریفانش را باز کند. یعنی هفت ساعت و ۲۳ دقیقه گلی به ثمر نرساند. در نهایت این اتفاق باعث شد مولونی جانشینش شود و هدایت مادرید را به عهده بگیرد.

کمتر کسی تصور می‌کرد دوباره این اتفاق برای تیم پایتخت نشین رخ دهد. لوپتگی که در تابستان هدایت مادرید را بر عهده گرفت تیمش پیش از دیدار برابر لوانته رکورد ۴۰۹ دقیقه ناکامی در گلزنی را به ثبت رساند.

سفیدپوشان مقابل آلاوس، زسکا مسکو، اتلتیکو و سویا نتوانست گلزنی کند. آخرین گل این تیم به دیدار برابر اسپانیول باز می‌گشت که مارکو آسنسیو در دقیقه ۴۹ گلزنی کرده بود. پس از این که مادرید زین‌الدین زیدان توانست یک رکورد تاریخی در فصل گذشته به ثبت برساند و تیمش در ۷۳ بازی پیاپی گلزنی کند مادرید لوپتگی با انجام چهار بازی و به ثمر نرساندن گلی رکورد بوسکوف در سال ۱۹۸۹ را شکست.

شرایط مادرید لوپتگی مقابل لوانته بدتر شد. این تیم با وجود داشتن موقعیت در نیمه نخست نتوانست به گلی دست یابد. شاگردان سرمربی اسپانیایی دو ضربه به چارچوب داشتند اما دروازه‌بان حریف واکنش‌های خوبی از خود نشان داد و اجازه نداد دروازه‌اش باز شود. هم‌چنین مارکو آسنسیو گلزنی کرد اما داور آن را آفساید دانست. این ناکامی در گلزنی ادامه یافت و رکورد مادرید به ۴۵۴ دقیقه رسید. تیم لوپتگی تا دقیقه ۷۲ در گلزنی ناکام بود تا این که مارسلو پس از ۴۸۱ دقیقه برای سفیدپوشان گلزنی کرد و به بدشانسی تیمش پایان داد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین