|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۵
کد خبر: ۲۳۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲
رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد از انهدام باندی خبر داد که لوازم و محتویات داخل خودرو را به سرقت می‌بردند.
 سرهنگ محمد حسین هاشمی با اعلام خبر دستگیری باند سرقت لوازم خودرو درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی بروز تعداد زیادی سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در جنوب غرب تهران، عوامل کلانتری 152 خانی‌آباد نسبت به شناسایی و تحت نظر قرار دادن باند سارقان لوازم خودرو اقدام کردند.

رئیس کلانتری 152 خانی‌آباد خاطرنشان کرد: این باند متشکل از دو نفر به عنوان خریدار و پنج سارق بود، سارقان لوازم خودرو مانند جک، زاپاس و ابزار آلاتی را که در صندوق عقب خودرو قرار دارد، سرقت کرده و لوازم سرقتی را به دو خریدار می‌فروختند.


وی افزود: جکها توسط دو مالخر به قیمت 20 تا 25 هزار تومان خریداری می‌شد اما سارقان لوازمی مانند آچار و پیچ‌گوشتی که معمولاً‌ در جعبه ابزار عقب خودرو قرار دارد و شاید به نظر کم‌ ارزش برسد را سرقت کرده و این وسایل را پس از جمع‌آوری به صورت کیلویی داخل گونی ریخته که ارزش وزن فلز هر گونی بین پنج تا 6 میلیون تومان بود، یکی از مالخرها نیز این وسایل را با فاکتورسازی جعلی از طریق اتوبوس به مناطق شمال غربی کشور فرستاده و در آنجا وسایل تمیز و بسته‌بندی شده و به عنوان لوازم نو با قیمت بالا به فروش می‌رسید.

هاشمی یادآور شد: تیم عملیات کلانتری خانی‌آباد نسبت به شناسایی این افراد و محل نگهداری تجهیزات اقدام و طی عملیاتی ضربتی، این باند را منهدم کردند.

رئیس کلانتری 152 خانی‌آباد متذکر شد: به شهروندانی که خودروهای عبوری خود را در معابر عمومی قرار می‌دهند، توصیه می‌شود ضمن مجهز کردن خودرو به سیستم ایمنی، از تجهیزاتی مانند زاپاس‌بند یا قفل ایمنی صندوق عقب استفاده کرده تا از سرقت لوازمی که در صندوق عقب خودرو وجود دارد، جلوگیری شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین