|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۲۳۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵
یک مقام ارشد دولت ترکیه به رویترز گفت، مسئولان تحقیق درباره پرونده قتل «جمال خاشقچی» به زودی متوجه می‌شوند که چه بر سر جسد این روزنامه‌نگار آمده است.
 یک مقام ارشد دولت ترکیه به رویترز گفت، مسئولان تحقیق درباره پرونده قتل «جمال خاشقچی» به زودی متوجه می‌شوند که چه بر سر جسد این روزنامه‌نگار آمده است.

به گزارش فارس، به رغم اذعان عربستان سعودی به قتل «جمال خاشقچی» در کنسولگری ریاض در استانبول و ادعای مقام‌های سعودی به بی اطلاعی از جسد او، یک مقام دولت ترکیه گفته که بازرسان این کشور به زودی حقیقت را در خواهند یافت.

با گذشت ۱۸ روز از ناپدید شدن خاشقچی بعد از ورود دهم مهرماه او به کنسولگری ریاض در استانبول، دادستانی عربستان سعودی بامداد امروز شنبه به قتل این روزنامه‌نگار اذعان کرد.

طبق ادعای دادستانی عربستان سعودی، در نتیجه درگیری بین تیم ۱۵ نفره اعزامی ریاض به استانبول و درگیری صورت گرفته بین آنها با خاشقچی او کشته شد.

یک مقام عربستان سعودی بعد از انتشار این خبر در گفت‌‌و‌گو با خبرگزاری رویترز مدعی شد، ولی‌عهد این کشور در جریان عملیات منجر به قتل خاشقچی نبوده است.

این مقام ناشناس سعودی همچنین مدعی شد که جسد خاشقچی تحویل یک «هماهنگ‌کننده محلی» شده و اینکه در حال حاضر کجاست، مشخص نیست.

خبرگزاری رویترز گزارشی تازه درباره پرونده قتل خاشقچی منتشر کرد و این بار یک مقام ارشد ترکیه‌ای درباره جسد این روزنامه‌نگار اظهارنظر کرد.

این مقام که خواسته نامش فاش نشود به رویترز خبر داد، برای بازرسان و تیم تحقیقات ترکیه فهم اینکه چه بر سر بدن خاشقچی آمده، «مدت زیادی» طول نخواهد کشید.

مقام ترکیه‌ای افزود، نمونه‌های دی‌ان‌ای (DNA) خاشقچی در ترکیه تهیه شده و اعضای تیم تحقیق نیازی برای درخواست کمک از ریاض برای گرفتن نمونه دی‌ان‌ای او ندارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین