|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱
کد خبر: ۲۳۴۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
این لایحه نیز مانند سایر لوایح مسیر قانونی خود را طی می‌کند. از اینکه فضای کشور را طوفانی کنیم کار حل نمی شود. از عزیزانی که سرانجام کار در دست آن‌ها است می خواهم به آیه ۱۱۳ سوره هود توجه بیشتری داشته باشند.
 خطیب موقت نماز جمعه تهران اعلام‌ کرد: موافقین و مخالفین FATF با این موضوع با عصبانیت برخورد نکنند؛ یک طرف به موافقین بگوید از دم خائن هستند که این نادرست است و طرف دیگر به مخالفین بگوید شما کشور و مشکلات کشور را نمی شناسید، با عصبانیت مشکلات کشور حل نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «تدبیر و امید»؛حجت الاسلام احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه تهران با اشاره به تصویبFATFدر مجلس بیان کرد: این لایحه تا بخواهد قانون شود دو مرحله دیگر باقی مانده است. مجلس که تصویب می‌کند باید شورای نگهبان نیز آن را تصویب کند.


اگر مجلسی ها قانع شدند که شدند اما اگر نشدند به مجمع تشخیص مصلحت می رود، بنابر این این قصه هنوز تمام نشده است. موافقین و مخالفین با این موضوع با عصبانیت برخورد نکنند.

یک طرف به موافقین بگوید از دم خائن هستند که این نادرست است و طرف دیگر به مخالفین بگوید شما کشور و مشکلات کشور را نمی شناسید، با عصبانیت مشکلات کشور حل نمی شود.

وی در ادامه گفت: این لایحه نیز مانند سایر لوایح مسیر قانونی خود را طی می‌کند. از اینکه فضای کشور را طوفانی کنیم کار حل نمی شود. از عزیزانی که سرانجام کار در دست آن‌ها است می خواهم به آیه ۱۱۳ سوره هود توجه بیشتری داشته باشند. سازمان های بین المللی سازمان های قابل اعتماد نیستند. دبیر اجراییFATF به صراحت گفته که هیچ تضمینی برای خروج ایران از لیست سیاه نیست. حالا که تضمینی نیست این طناب دار را به گردن خود بیندازیم و خود را خفه کنیم؟!

وی در ادامه تصریح کرد: چهل سال پیش این ملت دزدهایی را با خفت از در بیرون کرد. دنیای استکبار می خواهد از پنجره قوانین بین المللی دوباره وارد شود، مواظب باشید دزد هایی که ملت با سیلی آن ها را بیرون کرده از پنجره قوانین بین المللی دوباره وارد نشوند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین