|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۲۳۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰
پیشکسوت دهه های 60 و 70 فوتبال ایران، حضور زنان در ورزشگاه آزادی برای تماشای مسابقات فوتبال را احیای حقوق شهروندی عنوان کرد.
 پیشکسوت دهه های 60 و 70 فوتبال ایران، حضور زنان در ورزشگاه آزادی برای تماشای مسابقات فوتبال را احیای حقوق شهروندی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد پنجعلی حضور زنان در ورزشگاه آزادی را اتفاقی مثبت برای احیای حقوق نیمی  از علاقمندان  به فوتبال دانست از آن به عنوان احیای حقوق شهروندی نام برد.

وی افزود: از دیدن بانوان در ورزشگاه آزادی واینکه خواهران ما توانستند بخشی از اوقات فراغت خود را  در ورزشگاه آزادی برای دیدن فوتبال سپری کنند، بسیار خوشحال شدم، چرا که معتقدم این حضور از ابعاد مختلف  فرهنگی اجتماعی رونق بخشی ورزشی اثرات بسیار مثبتی را در پی داشته باشد.

ملی پوش اسبق تیم ملی فوتبال همچنین اظهار داشت: حضور بانوان می تواند فضای رایج در فوتبال را تغییر دهد و زمینه را برای حذف برخی از بی اخلاقی ها مهیا کند.

او اضافه کرد: برای حضور بانوان در ورزشگاه ازادی باید زیر ساختها و شرایط مناسب ازجمله ، وسیله نقلیه ، آبخوری ها ، سرویس های بهداشتی، محل رفت آمد و ... نیز مهیا شود.

او در پایان از مسئولان ورزش کشور به خاطر پیگیری موضوع حضور خانواده ها در ورزش کشور قدردانی کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین