|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۵
کد خبر: ۲۳۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب آمد و استقلال برای ملت ایران آورد، خودمان توانستیم برای کشور تصمیم بگیریم، رسالت انقلاب استقلال، آزادی جمهوری اسلامی بود که به تمام معنا محقق شد، افزود: امروز ما مستقل ترین و آزادترین کشور دنیا هستیم.
  معاون فرهنگی سپاه با تأکید بر اینکه ولایت‌فقیه ضامن استقلال و آزادی کشور است، گفت: هیچ کشوری با تغییرات روابط خارجی اقتصادش شکوفا نشده است.

سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در همایش بررسی دستاوردهای انقلاب با اشاره به اینکه ایران چندهزار سال گرفتار شاهان و طغیان گرانی بود که اعتراض و انتقاد در حکومت آنان جایگاهی نداشت، اظهار داشت: اعتراض در مقابل ظلم شاهان مساوی با مرگ بود؛ در ۲۰۰ سال اخیر وضع بدتر بود چون شاهان با وجود جنایت های خود در کشور هیچکاره هم بودند و همه چیز تحت سلطه انگلیس و آمریکا بود.

انقلاب استقلال برای ملت ایران آورد

وی با بیان اینکه کل وزرات خارجه ایران ۳۵۰۰ کارمند دارد و در زمان پهلوی سفارت آمریکا در تهران ۴ هزار کارمند داشت، همه تصمیمات کشور را این افراد می گرفتند، تصریح کرد: ای کاش شاه با آن همه ظلم، جنایت، فساد و تجارت مواد مخدر و ... حداقل شاهی می کرد، اما او هیچکاره بود، همه چیز در دست آمریکا بود.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب آمد و استقلال برای ملت ایران آورد، خودمان توانستیم برای کشور تصمیم بگیریم، رسالت انقلاب استقلال، آزادی جمهوری اسلامی بود که به تمام معنا محقق شد، افزود: امروز ما مستقل ترین و آزادترین کشور دنیا هستیم.

ولایت فقیه ضامن استقلال و آزادی ما است

سردار نقدی با اشاره به اینکه ولایت فقیه ضامن استقلال و آزادی ما است، خواستند انتخابات و آراء مردم را باطل کنند اما ولایت فقیه نگذاشت، قبل از آن خواستند ریاست جمهوری را مادام العمر کنند اما رهبری نگذاشت، ادامه داد: ۴۰ سال است که ولایت فقیه را تجربه کرده ایم، اگر به کسانی رای دادیم که در خط ولایت فقیه هم نبودند اما رهبری از آن دولت حمایت کرده است، چون رای مردم بوده است، مردم سالاری دینی داریم.

تحت الشعاع فضای روانی رسانه ها و شایعات قرار نگیریم

وی با بیان اینکه در هیچ کشوری چنین چیزی نمی بینید که اینقدر برای رای و نظر مردم احترام قائل باشند، این ها ارزش هایی است که انقلاب خلق کرده است، تصریح کرد: کشوری هستیم که دانشمند ترین و با تقواترین انسان ها در راس آن قرار دارد؛ این الگوی کل دنیا است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه جو گیر نشویم و تحت تاثیر جو روانی فضای مجازی نباشیم که می گویند فساد در کشور سیستمی شده است، اینگونه نیست، افزود: آدم های مومن، صادق و پاکی داریم در سیستم، تحت الشعاع فضای روانی رسانه ها و شایعات قرار نگیریم، عظمت انقلاب و پیشرفت های عظیمی که اتفاق افتاده را درک کنیم، اصل دستاورد انقلاب کرامت انسان ها بوده است؛ دانشجوی ما می شود فرمانده لشکر و خرمشهر را آزاد می کند.

در مسابقه پیشرفت جلو زدیم

وی با بیان اینکه آمار و ارقام در هر قسمتی معجزه آسا است، در بحث سلامت، آموزش عالی، راه، برق، زیرساخت ها و ... پیشرفت ها خیره کننده است، برخی سفسطه گری می کنند می گویند همه دنیا پیشرفت کرد و ماهم پیشرفت کردیم، این دروغ است، در مسابقه پیشرفت ما جلو زدیم، ارتقای جایگاه ایران را ببینید، تصریح کرد: راه های آسفالت روستایی ما ۵۰۰ برابر شده است، کشوری با اکثریت بیسواد به رتبه ۱۶ علمی جهان رسید؛ در بدترین شرایط اقتصادی رتبه ۱۸ اقتصاد جهان را داشته ایم.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه برخی از اشکالاتی که امروز وجود دارد به رای خودمان برمی گردد، افزود: در انتخابات دنبال این نباشیم که فلان خواننده و فوتبالیست و هنرپیشه به چه کسی رای می دهد.

در مجلس چند صد نفر آدم های دانشمند و فرهیخته کاندید بودند، به یک اقتصاد دان رای ندادیم

سردار نقدی با اشاره به اینکه در مجلس چند صد نفر آدم های دانشمند و فرهیخته کاندید بودند، به یک اقتصاد دان رای ندادیم، گفت: دو لیست رقیب بود، یک لیست از سی نفر ۱۰ نفر استاد اقتصاد ایران بودند، در لیست مقابل یک اقتصاد دان درجه سه هم نبود؛ آن لیست شعارشان این بود که مشکل اصلی را باید با اقتصاد درون زا و ظرفیت های داخلی حل کنیم، لیست مقابل شعارش این بود که می خواهیم مسئله کنسرت را حل کنیم، دیوار می خواهند بکشند در خیابان نمی گذاریم، ما به همان لیستی که یک اقتصاد دان در آن نبود رای دادیم، حالا چرا اقتصاد باید حل شود؟

کاستی های امروز به مدیریت ها برمی گردد

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب ما را درست راهنمایی کرده است، انقلاب گفته به آدم های ساده زیست رای بدهید، وقتی می رویم به اشرافی ترین آدم رای می دهیم معلوم است وضع چگونه می شود، این تقصیر کیست؟ افزود: برخی می گویند چرا شورای نگهبان افراد را تایید کرد، شورای نگهبان باید کاندیدایی بگذارد که اکثر مردم بتوانند در انتخابات مشارکت کنند و سلیقه آن ها در میان کاندیداها باشد.

سردار نقدی گفت: نمره انقلاب ۲۰ است، کاستی های امروز به مدیریت ها برمی گردد، کاستی خود را گردن دیگری نیاندازیم، تقصیر را گردن شورای نگهبان و انقلاب نیاندازید.

«اف ای تی اف» هم برای این بود که وابستگی به نفت را نگه داریم

وی با بیان اینکه در طول تاریخ هیچ کشوری با تغییرات روابط خارجی اقتصادش شکوفا نشده است، فکر می کنند با مذاکره و روابط خارجی و فروش نفت مشکل اقتصاد حل می شود، تصریح کرد: اگر این فکر را عوض نکنیم اقتصاد همین گونه می ماند؛ رهبری ۱۰ سال است که می گوید باید بر توان داخلی تکیه کنیم.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مشکل اقتصاد ایران وابستگی به درآمد نفتی است، افزود: «اف ای تی اف» هم برای این بود که وابستگی به نفت را نگه داریم.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین