|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۲۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
سه مهره اضافی در گردن پسر چینی، به او لقب "بلندگردن ترین" را بخشیده اما در عین حال او را در انجام کارهای روزانه نیز با مشکلات بسیاری روبرو کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از صبحانه آنلاین، پسر پانزده ساله چینی با نام "فو وانگوی" از اهالی پکن دارای سه مهره اضافی در گردن خود است که حرکات مختلف و همینطور راه رفتن وی را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است. گردن به طور معمول دارای هفت مهره است اما این نوجوان چینی در گردن خود 10 مهره دارد. اکنون پزشکان چینی درصدد جراحی گردن این پسر نوجوان برآمده‌اند تا بتوانند او را از مشکلاتی که با آنها دست به گریبان است، نجات دهند.

پدر "فو" می‌گوید: بلند بودن گردن پسرم و فشار بیش از حد مهره ها به گردنش باعث شده که در راه رفتن با مشکلات بسیاری روبرو باشد. زمانی که "فو" شش سال داشت، پزشکان بیماری او را اسکولیوز مادرزادی Congenital scoliosis اختلال مربوط به ساختمان طبیعی یک مهره، عدم شکل‌گیری صحیح مهره‌های ستون فقرات یا اتصال چند مهره به یکدیگر تشخیص دادند.

اکنون "فو" منتظر عمل جراحی و درمان پزشکان است تا بتوانند از تعداد مهره‌های گردن وی کاسته و او را از این بیماری نجات دهند. پزشکان چینی به خانواده وی اعلام کرده‌اند که این عمل بسیار سنگین، سخت و دردناک خواهد بود که "فو" باید قدرت تحمل خود را برای مداوا افزایش دهد.

بیمارستان چائویانگ در پکن مراحل درمان فو را آغاز کرده و مؤسسه خیریه چینی نیز هزینه‌های عمل را تقبل کرده است. "فو" می‌گوید: "امیداورم من هم مثل تمام مردم گردنی طبیعی و نرمال داشته باشم تا بتوانم به سادگی راه بروم و برای انجام دادن کارهای روزمره‌ام نیز با مشکل مواجه نباشم."

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ابیش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
1
0
شبیه این کارتون زمان بچگیا سرنتی پیتیه البته خدا ببخشه فقط برای شوخی گفتم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین