|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۲۳۴۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
این مجموعه با بهره‌مندی از 5۰ هزار نفر پرسنل و ایفای یک نقش مهم در اقتصاد ایران، نیازمند یک مدیریت عقلانی، استفاده از خرد جمعی، کار تیمی و پرهیز از رفتارهای هیجانی و به‌دور از مطالعه است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: باید با افزایش بهره‌وری و انجام صحیح و درست مسئولیت اجتماعی، منافع تمامی ذی نفعان را تأمین کنیم.

به گزارش سايپانيوز، دكترمحمدرضا سروش در نخستین روز کاری در گروه سایپا در جلسه ستاد توليد كه باحضور اعضای هیأت‌مدیره، مدیران ارشد، معاونان و جمعی از مدیران گروه خودروسازی سایپا برگزار شد، گفت: با استفاده از دانش و تجربه مدیران این مجموعه، در سایه آرامش و همگرایی و به‌دور از تنش، اهداف سازمان را محقق کنیم.



وی ادامه داد: گروه خودروسازی سایپا یک مجموعه بسیار بزرگ و دارای ظرفیت‌های فنی بالا است و باید با افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها، کیفیت فعالیت‌هارا ارتقا دهیم.

سروش تأکید کرد: سایپا شرایط و ویژگی‌های خاصی در حوزه مالی دارد که باید با برنامه‌ریزی جدید و همکاری، موانع را از سر راه برداریم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: این مجموعه با بهره‌مندی از 5۰ هزار نفر پرسنل و ایفای یک نقش مهم در اقتصاد ایران، نیازمند یک مدیریت عقلانی، استفاده از خرد جمعی، کار تیمی و پرهیز از رفتارهای هیجانی و به‌دور از مطالعه است.

وی افزود: جمع کثیری از کارکنان شاغل در این سازمان، سال‌ها در این مجموعه مشغول کار هستند و تعصب زیادی نسبت به آن دارند که باید از دانش و تجربه آنان استفاده کنیم.



مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تأكيد كرد: باید با انجام یک کار اقتصادی مثبت و سالم، جایگاه گروه را ارتقا دهیم و از تجربیات شرکت‌های موفق الگوبرداری كنيم.

وی نوآوری را لازمه پیشرفت در عصر حاضر دانست و افزود: سایپا به‌عنوان یک سازمان اقتصادی، موظف به حفظ سرمایه سهامداران و امیدبخشی به آنان است تا این سرمایه ملی تبدیل به یک بنگاه امیدآفرین برای مردم باشد.

وی افزایش تولید، توجه به کیفیت، کاهش هزینه‌ها، وجدان کاری و نوآوری را اهداف سایپا در آینده دانست و گفت: با آگاهی از مشکلات سایپا، بامدد خداوند متعال و همكاري تمامي همكاران برای کمک به رشد این مجموعه و دستیابی به اهداف کلان کشور در زمینه تولید و صنعت تلاش خواهیم کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین