|
|
امروز: پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳
وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي گفت: اگر قرار باشد سازمان تامين اجتماعي حياط خلوت نباشد، اين سازمان نبايد به گروه خاصي تعلق داشته باشد.
تدبیر و امیدعلي ربيعي چهارشنبه بعدازظهر در مراسم معارفه «سيدتقي نوربخش » مدير عامل جديد سازمان تامين اجتماعي، وي را فردي پاكدست، با اخلاق و نماد تعادل معرفي كرد.
وي اظهار داشت: هم اكنون شرايط اقتصادي كشور به گونه اي است كه با رشد اقتصادي منفي و ركود تورمي مواجه هستيم و بسياري از درآمدها محقق نمي شود و به همين سبب دولت به زودي لايحه تجديدنظر بودجه را به مجلس خواهد برد.
ربيعي تاكيد كرد با اين وضعي كه امروز داريم، به خط تهديد رسيده ايم و بسياري از بيمه ها ورشكسته هستند.
وي نسبت افراد شاغل به مستمري بگير را نزديك به عدد ۶ اعلام كرد و گفت: اين رقم خوبي نيست.
وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي با اشاره به اين كه صندوق فولاد بيش از دو ماه است كه حقوق كارگران را پرداخت نكرده است، گفت: قبول مسئوليت در شرايط فعلي نياز به فداكاري دارد. بايد از گذشته تجربه كسب كرده و نگاه خود را به سوي آينده معطوف كنيم.
ربيعي تاكيد كرد: همانگونه كه در مجلس اعلام كردم، بايد به سويي گام برداريم كه دفترچه هاي بيمه تامين اجتماعي براي بيمه گران معنادار شود.
وي در خصوص انتخاب مديرعامل سازمان تامين اجتماعي گفت: تلاش كردم كه انتخاب از درون سازمان انجام شود و عهد كرده ام براي انتخاب مديران، از گرايش سياسي پرهيز كنم كه انتخاب نوربخش از چنين ويژگي هايي برخوردار بود.
ربيعي با تاكيد براين كه دولت بايد موفق شود زيرا در غير اينصورت مردم و انقلاب صدمه خواهند ديد، افزود: مسئولان حوزه تامين اجتماعي بايد روي تامين منابع كار كنند، نظم و انضباط بايد افزايش يابد تا بتوانيم به اثربخشي صندوق تامين اجتماعي برسيم.
وي اظهار داشت كه هر اندازه توان داشته باشم از نوربخش حمايت مي كنم زيرا در مقابل مردم رنج كشيده خود را مسئول مي دانم .
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین