|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۹
کد خبر: ۲۳۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
در جلسه امروز (دوشنبه 23 مهرماه) وضعیت و نحوه اکران این دو فیلم مطرح شد و بعد از بررسی همه جوانب مشخص شد که هیچ تخلفی صورت نگرفته است.
 سخنگوی کارگروه اکران گفت: پرونده وضعیت اکران دو فیلم جاده قدیم به کارگردانی منیژه حکمت و سوفی و دیوانه به کارگردانی مهدی کرم‌پور بررسی و نتایج اعلام شد.

 در روزهای گذشته منیژه حکمت (تهیه‌کننده و کارگردان فیلم جاده قدیم) و مهدی کرم‌پور (تهیه‌کننده و کارگردان سوفی و دیوانه) در فضای مجازی نسبت به رفتار پخش‌کنندگان و سینماداران با نحوه اکران این دو فیلم اعتراض داشتند و همین مسئله باعث شد تا معاون نظارت و ارزشیابی دستور بررسی این مسئله را در اولین جلسه کارگروه اکران صادر کند.

غلامرضا فرجی (سخنگوی کارگروه اکران) با اشاره به شکایت مطرح شده از سوی سازندگان دو فیلم جاده قدیم و سوفی و دیوانه در فضای رسانه گفت: در جلسه امروز (دوشنبه 23 مهرماه) وضعیت و نحوه اکران این دو فیلم مطرح شد و بعد از بررسی همه جوانب مشخص شد که هیچ تخلفی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: همچنین برداشته شدن فیلم سوفی و دیوانه از روی پرده براساس مصوبه و طبق آیین‌نامه کارگروه اکران صورت گرفته است.

فرجی درباره موارد دیگر مطرح شده در جلسه امروز گفت: قرارداد اکران فیلم سینمایی آستیگمات به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی در گروه سینمایی باغ کتاب بعد از پایان اکران فیلم عرق سرد و قرارداد اکران فیلم گرگ‌بازی به کارگردانی عباس نظام دوست در گروه سینمایی استقلال بعد از پایان اکران فیلم ماهورا ثبت شد.  همچنین کف فروش بقیه فیلم‌ها بالا ارزیابی شد و اکران آنها همچنان ادامه دارد.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین