|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۲۳۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱
مسی بازیکن بزرگی است، ولی هیچگاه کاملا در اختیار مربی نیست. پیش از صحبت با مربی او همیشه در حال پلی استیشن بازی کردن است. برای من صحبت کردن سخت است، ولی اینکه بخواهیم بازیکنی که قبل از هر بازی، ۲۰ بار به دستشوئی می‌رود را به رهبر تیم تبدیل کنیم، کاری بیهوده است.
 دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین که قصد دفاع از لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا و تیم ملی آرژانتین را داشت، یکی از سنگین‌ترین انتقادات را متوجه او کرد.

به گزارش ورزش سه، مارادونا در سال ۲۰۱۰ سرمربی تیم ملی آرژانتین را برعهده داشت و تجربه همکاری با ستاره بارسا را در کارنامه اش دارد.
 
او همواره از حامیان مسی بوده و در بدترین روز‌ها نیز از کاپیتان آرژانتین حمایت کرده است. او روز گذشته در برنامه تلویزیونی " The Last Word Mexico" شرکت کرده بود و در حالی که قصد دفاع از مسی را داشت، یکی از جدی‌ترین انتقادات را علیه او مطرح کرد.

او گفت:" مسی بازیکن بزرگی است، ولی هیچگاه کاملا در اختیار مربی نیست. پیش از صحبت با مربی او همیشه در حال پلی استیشن بازی کردن است. برای من صحبت کردن سخت است، ولی اینکه بخواهیم بازیکنی که قبل از هر بازی، ۲۰ بار به دستشوئی می‌رود را به رهبر تیم تبدیل کنیم، کاری بیهوده است.

مسی در کنار رونالدو بهترین بازیکنان جهان است. مسی در بارسلونا با مسی در تیم ملی آرژانتین تفاوتی ندارد. البته نیاز نیست کاپیتانی را از مسی بگیرند و او را به مسی تبدیل کنند که خودش دوست ندارد.
 
اگر در حال حاضر سرمربی آرژانتین بودم، فعلا مسی را به تیم ملی دعوت نمی‌کردم، ولی هیچ چیز مشخص نیست. باید فشار را از روی او کم کنیم، باید مسی را به رهبری که می‌خواهیم، تبدیلش کنیم. او قطعا کسی نخواهد شد که سرش را جلوی پای بازیکن حریف بگذارد بلکه ترجیح می‌دهد پلی استیشن بازی کند."
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین