|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۲۳۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
در شرایط تحریم اقتصادی خیلی ها به دلیل نوسانات قیمت ارز دچار مشکلات می شود، حتما همه باید به دولت کمک کنیم. باید ببینم ما به عنوان مسئول در راستای تحریم چه کردیم.
مصطفی کواکبیان در همایش روز جهانی استاندارد که در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار کرد: معتقدم آیه‌ای که خداوند می فرماید همه بشریت در خسران هستند به جز کسانی که عمل صالح انجام می دهند، بهترین آیه برای فهم استاندارد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛کواکبیان گفت: سازمان ملی استاندارد ایران در سالی که رهبری آن را حمایت از کالای ایرانی اعلام کردند، لازم است بیش از پیش به کیفیت کالا و خدمات توجه کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر کالا با کیفیت بالا و قیمت مناسب باشد جامعه ترغیب به خرید کالای ایرانی می شود بطوریکه قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد بر این مهم نظارت تاکید دارد.

این نماینده مجلس ادامه داد: دولت باید در کنار بخش خصوصی باشد در غیراینصورت ممکن است بخش خصوصی انگیزه کافی برای ارائه کالای با کیفیت نداشته باشد.

وی افزود: در شرایط تحریم اقتصادی خیلی ها به دلیل نوسانات قیمت ارز  دچار مشکلات می شود، حتما همه باید به دولت کمک کنیم. باید ببینم ما به عنوان مسئول در راستای تحریم چه کردیم.

کواکبیان گفت: در شرایط تحریم اقتصادی لازم است تذکرات جدی سازمانی مثل سازمان استاندارد وجود داشته باشد، مردم اگر کالای با کیفیت داشته باشند به کالای خارجی روی نمی آورند.

وی با اشاره به شعار استانداردهای بین المللی و چهارمین انقلاب صنعتی گفت : سازمان ملی استاندارد ایران آخرین دستاوردهای فناوری های استاندارد سازی را ارائه دهد چون هم اکنون در شرایطی بسر می بریم که باید با نوآوری ها هماهنگ شویم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اگر استاندارد سازی خلاء قانونی دارد ما در مجلس آماده برطرف کردن آن هستیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین