|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۸
کد خبر: ۲۳۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی اطلااع پیدا کردند که مقتول شب قبل از جنایت با یکی از دوستانش به نام آرش درگیر شده و برابر اظهارات شاهدان صحنه جنایت در زمان درگیری منجر به جنایت آرش نیز حضور داشته است ؛ بلافاصله محل سکونت آرش در همان محدوده وقوع جنایت شناسایی و او در تاریخ دوازدهم دی ماه ۱۳۹۶ دستگیرشد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان خواست فردی را که اقدام به قتل دوست، دختر مورد علاقه‌اش کرده بود، شناسایی کنند.

 حوالی ساعت ۱۷ روز یازدهم دی ماه سال گذشته از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره نزاع و درگیری در خیابان نبرد، خیابان علامه شمالی به کلانتری ۱۳۲ نبرد اعلام شد که با حضور مأموران در محل مشخص شد جوانی ۲۶ ساله به علت اصابت ضربات جسم تیز به ناحیه سینه وگردن به قتل رسیده است.  بلافاصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ و قاضی کشیک ویژه قتل اعلام شد.

در ادامه پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد تشکیل و پرونده برای ادامه رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرارگرفت  و مادر مقتول در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در خانه بودیم که پسرم حدود ساعت ۱۵ از خواب بیدار شد، گوشی تلفن همراه پسرم زنگ خورد و او با عصبانیت شروع به صحبت کرد. پس از آن پسرم از خانه بیرون رفت.  پرسیدم کجا می روی که گفت چیز مهمی نیست.  از اوخواستم که بگذارد تا برادرش نیز با او بیاید اما گفت که این موضوع به خودش مربوط است. چند دقیقه ای از رفتن پسرم نگذشته بود که صدای فریاد و داد و بیداد از داخل کوچه آمد. وقتی به بیرون از خانه رفتم ، پسرم را خون آلود مشاهده کردم که روی زمین افتاده؛ پس از رسیدن اورژانس به من اعلام شد که پسرم فوت کرده است.

کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی اطلااع پیدا کردند که مقتول شب قبل از جنایت با یکی از دوستانش به نام آرش درگیر شده و برابر اظهارات شاهدان صحنه جنایت در زمان درگیری منجر به جنایت آرش نیز حضور داشته است ؛ بلافاصله محل سکونت آرش در همان محدوده وقوع جنایت شناسایی و او در تاریخ دوازدهم دی ماه ۱۳۹۶ دستگیرشد.

آرش پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به ماموران گفت: در درگیری حضور داشته اما در وقوع جنایت دخالتی نداشته و جنایت توسط یکی از دوستان مقتول به نام بهزاد انجام شده است. او در خصوص علت درگیری میان مقتول و بهزاد به کارآگاهان گفت: مقتول از چندی پیش با دختر جوانی آشنا شده بود که گویا بهزاد نیز با همین دختر سابقه دوستی داشت. همین موضوع سرآغاز اختلاف و در ادامه درگیری آنها شده بود تا اینکه روز جنایت ، بهزاد با مقتول تماس گرفت و از او خواست تا برای صحبت به پارک داخل محل بیاید. هنوز صحبت بین مقتول و بهزاد آغاز نشده بود که درگیری آنها شروع شد. من قصد پایان دادن به درگیری را داشتم که ناگهان مقتول روی زمین افتاد و بهزاد با موتورسیکلت از محل متواری شد.



براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: در ادامه اقدامات پلیسی، کارآگاهان اداره دهم با شناسایی محل کار متهم اصلی پرونده در منطقه شمال شهر تهران که به عنوان پیک موتوری یک رستوران فعالیت داشت و همچنین محل سکونتش در خیابان نبرد، اطلاع پیدا کردند که وی پس از ارتکاب جنایت متواری شده و پس از آن هیچ اطلاعی از وی وجود ندارد؛ لذا در ادامه رسیدگی به پرونده و با هماهنگی بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم صادر شده است.

وی از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی تصویر متهم پرونده شده یا اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه یا محل های تردد این شخص دارند خواست تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۴۳۷ در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قراردهند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین