|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۱
کد خبر: ۲۳۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
ایشان حرف‌های واحدی در این مدت نزده اما بعید است که صرف اینکه یک فردی بدهی مالیاتی داشته باشد، بخواهد از کشور خارج شود چون می‌داند ریسک این قضیه بالا است و وقتی دستگیر می‌شود، افرادی مراجعه کردند و خواست یک میلیارد رشوه دهد و به همین دلیل این اقدام باورپذیر نیست.
معاون اول قوه قضائیه در خصوص پرونده شهرام جزایری اظهار داشت: ایشان حرف‌های واحدی در این مدت نزده اما بعید است که صرف اینکه یک فردی بدهی مالیاتی داشته باشد، بخواهد از کشور خارج شود.

محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه در خصوص پرونده شهرام جزایری اظهار داشت: ایشان حرف‌های واحدی در این مدت نزده اما بعید است که صرف اینکه یک فردی بدهی مالیاتی داشته باشد، بخواهد از کشور خارج شود چون می‌داند ریسک این قضیه بالا است و وقتی دستگیر می‌شود، افرادی مراجعه کردند و خواست یک میلیارد رشوه دهد و به همین دلیل این اقدام باورپذیر نیست.

اژه‌ای ادامه داد: این پرونده به دلیل وجود این ابهام و ابهامات دیگر و همچنین به دلیل اینکه برخی از افرادی که ایشان را تا لب مرز همراهی کرده بودند، در آن زمان از آن منطقه خارج شده بودند و جدیدا در دسترس قرار گرفته‌اند، هنوز منجر به قرار نهایی در دادسرا نشده است.

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین