|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۲۳۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۰
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و کشف ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی خبر داد.
 حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی شهرستان پس از وقوع چند فقره سرقت دوچرخه و تلفن همراه که با شگرد‌های مشابه انجام می‌شد، شناسایی سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان به واسطه انجام اقدامات اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی توانستند ۲ نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های مقدماتی به ۱۸ فقره سرقت شامل ۱۰ فقره سرقت تلفن همراه و ۸ فقره سرقت دوچرخه اعتراف کردند.

سرهنگ براری عنوان کرد: پس از تشکیل پرونده متهمین به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده است.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه سارقان دستگیر شده از متهمان سابقه دار و حرفه‌ای هستند احتمال می‌رود تعداد سرقت‌های صورت گرفته بیش از اعترافات اولیه باشد، لذا بازجویی‌های فنی و تخصصی از آن‌ها ادامه دارد

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از کشف ۱۷ فقره سرقت و دستگیری ۱۳ نفر سارق و مالخر درنتیجه طرح عملیاتی مبارزه با سارقان منزل، مغازه و اماکن عمومی خبر داد.

محمد رضا امیری گفت : با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی ۷ فقره سرقت از منزل، ۶ فقره سرقت از اماکن، ۳۴ فقره سرقت از مغازه و یک فقره سرقت خودرو کشف شد.

وی ادامه داد: در این راستا ۷ سارق منزل، مغازه و اماکن عمومی و خصوصی، ۲ سارق خودرو و ۴ نفر از مالخران اموال سرقتی نیز دستگیر شدند.

سرهنگ امیری خاطرنشان کرد: سارقان و مالخران دستگیر شده برای صدور احکام مناسب تحویل مراجع قضائی شدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین