|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۲۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: با وجود تلاش آمریکا برای معرفی ایران بعنوان تروریسم، ایران بزرگ‌ترین قربانی تروریسم در جهان است.
حجت‌الاسلام و المسلمین «علی خاتمی» در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان، اظهار کرد: یکی از مسائل مهمی که برای انتخاب همسر در دین مبین اسلام به آن اشاره شده، هم‌کفو بودن زوجین است.

وی افزود: هم‌کفوی و مشابه بودن زوجین در امور مختلف باید مورد توجه باشد، اما آنچه بسیار مهم است هم‌کفوی در اعتقادات است که خداوند در قرآن‌کریم نیز به این مسأله توجه کرده است.

امام جمعه‌ی زنجان در ادامه با تبریک فرارسیدن هفته دولت، تصریح کرد: 8 شهریور سال 1360 یکی از روزهای ننگین در پرونده‌ی جنایت‌بار آمریکا و نوکران حلقه به گوش اوست که طی آن دو نفر از بهترین فرزندان انقلاب، شهید رجایی و شهید باهنر به رحمت خدا رفتند.

حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در چهار حوزه از دولت نهایت تقدیر را داشتند، گفت: ایجاد آرامش روحی و روانی در سطح جامعه، کنترل تورم، تثبیت قیمت‌ها هم‌چنین اجرای طرح نظام سلامت، از مهم‌ترین مواردی بود که رهبر معظم انقلاب از دولت بابت اجرای آن‌ها بسیار تقدیر کردند.

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: به اعتراف منافقین 16 هزار نفر در ایران به دست آ‌ن‌ها ترور و به شهادت رسیدند که از همه اقشار جامعه در میان آن‌ها وجود داشت و 200 نفر از مسئولان رده بالای مملکتی بودند و با هدف تضعیف و سقوط انقلاب نوپای اسلامی این ترورها را مرتکب می‌شدند.

امام‌جمعه‌ی زنجان با بیان اینکه ایران بزرگ‌ترین قربانی تروریسم در جهان است، یادآور شد: استکبار جهانی همواره در تلاش است تا ایران را بعنوان تروریسم در جهان معرفی کند، این در حالی است که ایران یکی از بزرگ‌ترین قربانیان تروریسم در جهان است که اوج این مظلومیت در سال 1360 بود که شمار فراوانی از ترورها اتفاق افتاده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین