|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۲۳۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
تیم ملی فوتبال بلژیک باید امشب (جمعه) در دیداری دوستانه برابر سوئیس دیدار کند و در ادامه نیز با تیم ملی هلند مسابقه خواهد داشت.
 کاپیتان تیم ملی بلژیک معتقد است توپ طلای امسال باید به لوکا مودریچ برسد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فرانس فوتبال، نامزدهای دریافت توپ طلای فوتبال جهان از سوی فرانس فوتبال اعلام شد و در این بین نام های زیادی به چشم می خورد.

ادن هازارد کاپیتان تیم ملی بلژیک که خود نیز در بین نامزدهای دریافت این جایزه قرار دارد، درباره توپ طلا گفت: دروغ نمی گویم. من هم می توانم امسال این جایزه را ببرم ولی بازیکنان خوب زیادی هستند. بازیکنان رئال مادرید و مثلا واران که افتخارات زیادی به دست آورد. با این حال فکر نمی کنم این عنوان امسال به من برسد. من فکر می کنم که این جایزه امسال به لوکا مودریچ خواهد رسید. او مزد یک فصل فوق العاده خود در لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی روسیه را خواهد گرفت و به نظرم شایسته دریافت این عنوان نیز است.

تیم ملی فوتبال بلژیک باید امشب (جمعه) در دیداری دوستانه برابر سوئیس دیدار کند و در ادامه نیز با تیم ملی هلند مسابقه خواهد داشت.

هازارد با اشاره به دوران مربیگری تیری آنری گفت: مطمئن هستم آنری به مربی بزرگی تبدیل خواهد شد. البته اگر او از جمع ما جدا شود ناراحت خواهم شد.

ادن هازارد بعد از یک جام جهانی فوق العاده خوب برای تیم ملی کشورش، فصل خوبی را سپری می کند و در ۱۰ دیدار این فصل خود موفق به زدن ۸ گل و ثبت ۳ پاس گل نیز شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین