|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۲۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷
هفته ششم ليگ برتر فوتبال ايران امروز از ساعت 18 امروز با انجام 5 بازي در 4 شهر ادامه خواهد داشت.
حساس ترین مسابقه امروز را دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان در اصفهان انجام می‌ دهند. 2 باشگاه قابل احترام فوتبال ایران که شرایط امتیازی شان متفاوت بوده است.

سبزپوشان ذوب‌آهن، در فصلی پر از ناکامی شرایط نامساعدی در جدول دارند و سپاهان هم پس از استارت خوب و پیروزی در 3 هفته اول لیگ در 2 مسابقه گذشته 5 امتیاز از کف داده است. این مسابقه در شرایطی برگزار می‌ شود که گفته شده فرهاد کاظمی سرمربی سابق ذوب‌آهن در اصفهان به سر می‌برد.

به گزارش "ورزش سه"به جز داربی اصفهان که همه تیم های جدول به آن چشم دارند؛ استقلال و گسترش فولاد هم یکی از مهمترین بازی های لیگ را در تهران برگزار می‌ کنند. این بازی ساعت 19 در ورزشگاه آزادی، در حالی برگزار می‌ شود که امیر قلعه‌نویی از تماشاگران استقلال خواسته برای تشویق تیم حتما به ورزشگاه بیایند و ورزشگاه آزادی سکوهای پرتری داشته باشند. گسترش فولاد سال گذشته با گلری محسن فروزان در تهران یک امتیاز از استقلال گرفت اما با گذشت چندماه رسول خطیبی سرمربی تراکتورسازی شده و فروزان دروازه‌بان‌ استقلال است. خطیبی که خود امروز در تبریز میزبان نفت مسجدسلیمان است و امید دارد که پیروزی خوب قبلی مقابل صبا را تکرار کند، حریف آنها نفت مسجدسلیمان در بازی های خارج از خانه خوب کار کرده. آنها هفته گذشته گسترش فولاد را در 10 نفره در مسجدسلیمان متوقف کردند تا حداقل بالاتر از پیکان تهران قرار بگیرند.

پیکان که امروز میهمان نفت تهران است و در حالی به ششمین بازی پای می‌ گذارد که منصور ابراهیم‌زاده سرمربی این تیم بیش از هر مربی دیگری صندلی لرزانی دارد. او بعد از شکست 3 گله مقابل استقلال مقابل مربی ای قرار می‌ گیرد که رویایش جانشینی امیر قلعه‌نویی است.

علیرضا منصوریان که در تیم نفت بد کار نکرده اما چندان هم درخشان نبوده است. آنها هفته گذشته از سایپا شکست خوردند و اولین برد را به مجید جلالی دادند ...

اما مجید جلالی، جلالی امروز دوباره به خوزستان برمی گردد تا مقابل تیم فولاد بیاستد. فولادی که پس از جدایی آقامجید بلندپروازی را آغاز کرد و پس از کسب عنوان سوم لیگ، قهرمانی را هم تجربه کرد و حالا با مربی کرواتش دراگان اسکوچیچ به دنبال تکرار روزهای خوش پارسال است. تیم جوان شده فولاد بعد از تساوی خارج از خانه مقابل سپاهان باید 3 امتیاز رقابت با سایپا را کسب کند، اگرچه سخت تر از این حرف هاست!

این هفته سه بازی دیگر هم داریم که فردا برگزار می‌ شوند: پدیده ـ راه‌آهن، ملوان ـ استقلال خوزستان، صبا ـ پرسپولیس.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین