|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۲۳۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با همدستی خواهرزاده‌اش اقدام به ربودن و آزار و اذیت دختری ۱۷ ساله کرده بود، خبر داد.
 رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با همدستی خواهرزاده‌اش اقدام به ربودن و آزار و اذیت دختری ۱۷ ساله کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، در تاریخ ۱۴ شهریورماه امسال پرونده‌ای تحت عنوان فقدان دختری ۱۷ ساله از کلانتری ۱۲۷ نارمک به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد و پدر و مادر فقدانی در اظهارات خود عنوان کردند که دخترشان در تاریخ ۱۲شهریورماه منزل را به مقصد منزل مادربزرگش ترک کرده و تاکنون مراجعه نداشته است.

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی به تحقیق از یکی از دوستان فقدانی به نام مریم پرداختند و او پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی در اظهاراتش گفت: از چندی پیش فقدانی با جوانی بنام مسعود آشنا شده بود تا اینکه در تاریخ ۱۳ شهریورماه با لباس های پاره و خونی به منزل ما آمد و البسه اش را در خانه ما تعویض کرد. زمانیکه از او در خصوص این وضعیت سؤال کردم گفت که که دایی مسعود بنام سعید او را مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار داده و به همین علت دیگر نمی تواند نزد خانواده‌اش بازگردد.

با توجه به اظهارات مریم ، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی، شناسائی متهمین پرونده و بویژه پیدایش فقدانی را در دستور کار خود قرار داده و با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل سکونت مسعود در شهرستان پاکدشت شدند.

با شناسایی مخفیگاه مسعود در شهرستان پاکدشت ، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران و اخذ نیابت قضایی به این شهرستان اعزام و طی یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری مسعود و در ادامه سعید ( دایی مسعود ) شدند .

مسعود در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اقدام به آدم ربایی  و آزار و اذیت فقدانی شد و مدعی شد که در ساعت ۱۷ روز ۱۲ شهریورماه فقدانی را ملاقات کرده و در ساعت ۲۱ از هم جدا شدند و دیگر اطلاعی از سرنوشت وی ندارد؛ همچنین سعید نیز در تحقیقات اولیه مدعی شد که تاکنون با فقدانی ملاقاتی نداشته و او را ندیده است.

همزمان با ادامه تحقیقات از دو متهم دستگیر شده و پس از انجام اقدامات پلیسی، سرانجام فقدانی در تاریخ ۴ مهرماه به صورت بلامکان در یکی از پارک‌های منطقه شرق تهران شناسائی و برای کشف زوایای پنهان پرونده به پایگاه چهارم منتقل شد.

فقدانی در اظهار خود گفت: در تاریخ ۱۲ شهریور به همراه مسعود و دایی اش سعید با خودروی شخصی به جاجرود رفته بودیم که در آنجا سعید به من حمله ور شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد؛ پس از آن در ساعت ۲۱  مرا در سه راه تهرانپارس رها کرد اما بخاطر مشکلات پیش آمده توانایی بازگشتن به منزل را نداشتم و طی این مدت در پارک زندگی می‌کردم.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری ، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با تکمیل پرونده ، متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شده و پرونده آنها نیز برای ادامه رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین