|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۲۳۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
به شما پیشنهاد می کنیم به یکی از محبوب‌ترین سواحل آن، یعنی فان‌تیت. این ساحل زیبا را قایق‌های چوبی دیدنی کرده است و اصلا در همه‌ی تصاویر کارت پستالی از ویتنام همیشه به چشم می‌‌آید.
پاییز رنگارنگ، فرصت خوبی برای سفر به کشورهای دیگر است. در این فصل به خوبی و با قیمت مناسب مسافر بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های خارجی باشید و از پاایز امسالتان به طور ویژه لذت ببرید.

تور آنتالیا؛ اقامت در لوکس‌ترین هتل‌های ساحلی دنیا

تور آنتالیا ، شما را به بهترین شهر ساحلی ترکیه می‌برد. شهری که در فصل تابستان مملو از مسافر است و در پاییز کمی از جمعیت آنها کم شده و شما با آرامش می توانید از امکانات آن استفاده کنید.

در این فصل می توانید در مجهزترین اقامتگاه‌های ساحلی آنتالیا بمانید و همانند یک سفر تابستانی از همه‌ی آنها لذت ببرید. پاییز فصل شکست قیمت‌هاست. برای همین می‌توانید در هر کدام از مهم‌ترین آنها که فهرستشان در وب سایت مقتدر سیر در دسترس است. امکانات متنوعی چون، شنا در استخرهای آب گرم، موج‌سواری، قایق‌سواری تنها تکه‌ای از خوشی‌های این مراکز هست که شما با مناسب‌ترین قیمت در بهترین زمان مسافر آن شوید و حتی فرزندانتان را هم همراه خود ببرید و با مربیان خبره در این هتل‌ها تجربه‌ای این لذت‌ها را برایشان فراهم کنید.



این امکانات آنقدر چشم‌گیر است که در بسیاری از موارد مسافران در همه‌ی تعطیلات هتل خود را ترک نمی‌کنند و حسابی استراحت می‌کنند. دقت داشته باشید که مسافران آژانس مقتدر سیر در همه‌ی این هتل‌ها صبحشان را با صبحانه‌ی رایگان آغاز می کنند و در همه‌ی طول روز می توانند از سرویس 24 ساعته‌ی سرو غذا و نوشیدنی استفاده کنند.

برای تعطیلاتتان برنامه‌ریزی کنید و با نگاهی به بهترین تورهای آنتالیا در وب سایت آژانس مقتدر سیر بهترین پاییز خاطراتتان را بسازید.

تور ویتنام؛ سرزمین ناشناخته‌ای برای سفرهای ساحلی

سفر با تور ویتنام ،  ورود به دنیای جدید گردشگری است که چند سال اخیر درهای کشورش بر روی گردشگران باز شده است. شک نکنید شما به یکی از عالی‌ترین نقاط گردشگری دنیا قدم می‌گذارید و از سرسبزی و آرامش ساحلی آن به شدت لذت می‌برید.

فصل پاییز انتخاب مناسبی است برای این سفر، چون هوا معتدل است و آفتاب خیلی سوزان نیست، اما خوابیدن بر روی تخت‌های ساحلی بی‌نهایت لذت بخش است.

ویتنام برخلاف تصور همه پر است از ساحل‌های ناشناخته‌ای که حالا با امکانات و تفریحات دریایی یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری اروپایی‌هاست که با ارزان ترین قیمت به آن سفر می‌کنند و از تعطیلاتشان لذت می‌برند.

شما هم این ایده را امتحان کنید و با هماهنگی کارشناس های آژانس مقتدر سیر برای اخذ ویزای ویتنام اقدام کنید و برنامه‌های خود را برای سفری تابستانی به این کشور مرتب کنید.

به شما پیشنهاد می کنیم به یکی از محبوب‌ترین سواحل آن، یعنی فان‌تیت. این ساحل زیبا را قایق‌های چوبی دیدنی کرده است و اصلا در همه‌ی تصاویر کارت پستالی از ویتنام همیشه به چشم می‌‌آید. شن‌های سفید ساحل در امتداد جنگل‌های سرسبز بی‌نظیر و دیدنی هستند. این منطقه‌ی طبیعی آنقدر جذاب است که با چند قدم پیاده‌روی به مرداب جذابی می‌رسید که منظره‌ی غروب آفتاب در کنار آن خیلی قشنگ است.

اگر اهل گشت و گذار طبیعی هستید، با راهنمای فارسی زبان آژانس مقتدر سیر هماهنگ کنید و یک‌روزی را در کمپینگ منطقه گردشگری Dong Mo بگذرانید و از پیاده روی در این منطقه‌ی تفریحی و البته قایق‌سواری به تنهایی لذت ببرید.

در همان محله‌ی گردشگری سری هم به رستوران‌های سنتی ویتنام بزنید و طعم متفاوت غذاهای ویتنامی را هم بچشید و برای همیشه مزه‌ی آنها را به خاطر بسپارید.

برای تعطیلات پیش‌روی پاییزی، از هم‌اکنون با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر هماهنگ کنید و مسافر ویتنام شوید.

تور قبرس؛ سفری ارزان به ساحل‌های اروپا

تور قبرس ، برای پاییز انتخاب مناسبی است. شما وارد یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری اروپایی می‌شوید که با یک سفر هم با فرهنگ یونان و هم فرهنگ ترکیه از نزدیک آشنا می‌شوید.

پیشنهاد می‌کنیم در اولین فرصت تصمیم بگیرید و با تور قبرس شمالی همراه شوید و قدم به یکی از ارزان‌ترین مقصدهای گردشگری بگذارید. واحد پولی این منطقه از قبرس «لیر» است و به‌طور طبیعی شما با اختلاف هزینه‌ای کمتر می توانید در هتل‌های دنج و آرام چهارستاره شهر نیکوزیا اقامت کنید.

تفریح در رستوران‌ها و کافه‌ها را از دست ندهید که خود یکی ازمهم ترین جاذبه‌های گردشگری نیکوزیا است. ترکیب غذاهای ترکی و یونانی معجون‌های دلچسبی را می‌سازند که شما را از خوردن غذا راضی می کند. اتفاقا اگر خیلی مابل به خوردن غذاهای سنتی نیستید، بهتر است به سراغ فست فودها و ساندویچ‌ فروشی‌های شهر بزنید و از خوشمزه‌ترین غذاهای گوشتی لذت ببرید. برگر که پرطرفدارترین غذای فست‌فودی است در اینجا با طعم‌های مختلف و افزودنی های عجیبی پخته می‌شود که طعمآن برای همیشه زیر زبانتان می‌ماند.



وقتی مسافر قبرس شدید، می‌توانید از راهنمایی‌های کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر استفاده کنید و با ارائه مدارک لازم کارهای اخذ ویزای قبرس اروپایی را هم طی کنید و بدون نگرانی در یک سفر همراه تور قبرس اروپایی هم باشید و به لارناکا، زیباترین ساحل آرام اروپایی بروید.

این ساحل زیبا پر است از هتل‌های چهارستاره‌ی قشنگ با منظره‌ی بی‌تکرار دریا که فقط به شما آرامش هدیه می کند. اتفاقا اینجا هم یکی از مهم‌ترین تفریح‌ها رفتن به کافه‌های ساحلی و خوردن غذاهای دریایی به همراه نوشیدنی‌های خنک است. اینجا طعم ماهی از تصور شما خارج است و می توانید با بهشتی از غذاهای اروپایی رو در رو شوید. و یا با کمک راهنماهای فارسی زبان آژانس از میان آب‌های کریستالی بگذرید و به معابد باستانی ساحلی بروید و در برنامه‌های شبانه و فسیتوال‌های موسیقی و رقص و پایکوبی آنها شرکت کنید.

پاییز زمان مناسبی برای این سفر است، از شلوغی مسافران کم شده و قیمت‌ها مناسب است، بنابراین شک نکنید و برای سفر به قبرس برنامه‌ریزی کنید

تور صربستان؛ میهمانی کنار دانوب با رقص و آواز

با تور صربستان ، به سادگی مسافر اروپا می‌شوید. شما برای رسیدن به صربستان نیاز به ویزا ندارید و با گذرنامه‌ای معتبر می‌توانید مسافر بلگراد زیبا شوید.

بلگراد یکی از جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین شهرهای اروپاست که معماری‌های سنگی و قدیمی آن در همان قدم‌های ابتدایی در شهر دل شما را می‌برد.

مهربانی مردم بلگراد و شادی آنها در هر کوچه و محله مشخص است. ازکنار هر کافه و رستورانی که بگذرید تعدادی درحال نواختن موسیقی و گروه دیگری درحال پایکوبی هستند. زمانی را برای گشت و گذار پیاده در شهر حتما خالی بگذارید و ساعت‌ها در کنار محلی ها در رستوران‌ها و کافه‌ها غذای محلی و نوشیدنی خنک میل کنید و از سفرتان لذت ببرید.

اگر از اقامت‌‌های شهری هم کمی خسته شدید، می‌توانید به کمپینگ‌های بیرون از شهر بروید و با راهنمایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر به مراکز گردشگری طبیعی در خارج از شهر بروید و تور یک روزه کایاک سواری بلگراد رزرو کنیدو تجربه‌ی بی‌نظیری در طبیعت آرام و رنگارنگ پاییزی صربستان داشته باشید.

شما به همین سادگی مسافر اروپا شده‌اید و حالا با بهترین قیمت‌ها می توانید از مال های اروپایی خرید کنید و در فصل حراج آنها حضور داشته باشید. اما اگر به فکر سوغاتی ویژه از این سفر هستید به بازارهای محلی سربزیند و فرولای صربی بخرید و خاطره‌ی این سفر ار تکمیل کنید.

فرولا ساز سنتی صربستان است که به سادگی و با دمیدن هوا در آن نواخته می شود وموسیقی این منطقه برای همیشه در گوش شما می ماند. این فلوت را می‌توانید با طرح‌ها و نقاشی های محلی متفاوت انتخاب کنید و با خود به ایران بیاورید.

هم‌اکنون به وب سایت آژانس مقتدر سیر سر بزیند و بهترین برنامه‌ی تور صربستان را انتخاب کنید.

تور هند؛ عاشقی در مثلث طلایی

اگر فرصت مناسبی برای سفرهای بیش‌تر از چند روزه دارید، بدون شک مسافر هند شوید. شما با یک قدم ساده می‌توانید با تور مثلث طلایی همراه شوید و دهلی، آگرا و جیپور را از نزدیک ببینید و از این همه زیبایی و جذابیت لذت ببرید.

بهتر است بدانید که جذاب‌ترین آثار یونسکو در این کشور به ثبت رسیده‌اند و بنابراین دیدن هر یک از این شهرها به تنهایی یعنی تماشای ویژه‌ترین مقصدهای گردشگری دنیا. در همان ابتدا شما وارد دهلی می شوید؛ اینجا با داشتن نقاط فرهنگی فراوان چون قله‌های محسورکننده و بناهای تاریخی بی نهایت دیدنی است، اما به خاطر بسپارید که دروازه هندوستان یادبود سربازان جنگ جهانی اول و افرادی است که در جنگ سوم افغانستان کشته شدند و در بخشی از این شهر خودنمایی می‌کند و دیدن آن مهم است. برای تمشاای آن از راهنمای فارسی زبان استفاده کنید و بعد هم سری به کیوسک‌های خیابانی غذا بزنید و از طعم خوش فلفل در هند لذت ببرید.



 بعد از این شهرعازم آگر، شهر عاشقان می‌رسید. تاج محل شناخته شده‌ترین جاذبه آگرا و البته نماد هند از باشکوه‌ترین بناهای ساخت بشر است که در فهرست عجایب هفتگانه دیده می‌شود و تماشای آن شما را دیوانه می‌کند! بعد از تماشای آگرا و دیگر جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی آن، عازم جیپور می‌شوید. شهری که به مکان ثروتمندان هند مشهور است و معمولا ساختمان‌ها و بناهای جذابی دارد. البته اینجا بازار جواهرات جیپور شنیدنی و دیدنی است و می‌توانید با راهنمایی یادگاری مناسبی از هند بیاورید. البته به شما پیشنهاد می‌کنیم در این شهر از تورهای یک روزه‌ی فیل‌سواری جیپور غافل نشوید و حتما با این مهربان‌ترین حیوانات عکس یادگاری بگیرید.

برای ثبت همه‌ی این خاطرات خوش، مدارک اخذ ویزای هند را به کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر ارائه دهید و برای سفر با تور هند برنامه‌ریزی کنید.

منبع : ویرلن

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین