|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۶
کد خبر: ۲۳۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
هیچ ارتباطی بین واگذاری عرصه با حذف تعهدات پیمانکار وجود نداشته و شرکت پیمانکار متعهد است واحدهای افتتاح شده را مجهز به تمام نصبیات مندرج در قرارداد به مالکان آنها تحویل دهد. همچنین تلاش می کنیم هرچه سریعتر واحدهای متقاضیانی که نامه تحویل واحد از شرکت پیمانکار دارند را تحویلشان داده و نواقص واحدهای تحویلی را رفع کنیم.
با توجه به تعهدات پیمانکار فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس، واحدها باید با نصب تجهیزات کامل از جمله پکیج شوفاژ دیواری به متقاضیان تحویل داده شود.

مدتی است که برخی واحدهای آماده مسکن مهر پردیس با مشکل نداشتن پکیج مواجه هستند. به همین دلیل شرکت عمران تاکید دارد که نباید واحدها به متقاضیان تحویل داده شود و پیمانکار را موظف کرده برای تامین پکیج‌ها اهتمام لازم را صورت دهد.

در این خصوص حبیب‌الله چاغروندی ـ مدیرعامل شرکت عمران پردیس ـ در جلسه روز گذشته با برخی متقاضیان محله آرمانشهر فاز ١١ ضمن رد شایعات پیرامون عدم تحویل پکیج واحدها اعلام کرد: هر طور شده بزودی شرایط اسکان واحدهای افتتاح شده را فراهم کرده و نواقص واحدهای تحویلی را برطرف می‌کنیم تا بتوانیم هرچه سریعتر به افتتاح و تحویل زون های بعدی فاز ١١  بپردازیم.

وی افزود: هیچ ارتباطی بین واگذاری عرصه با حذف تعهدات پیمانکار وجود نداشته و شرکت پیمانکار متعهد است واحدهای افتتاح شده را مجهز به تمام نصبیات مندرج در قرارداد به مالکان آنها تحویل دهد. همچنین تلاش می کنیم هرچه سریعتر واحدهای متقاضیانی که نامه تحویل واحد از شرکت پیمانکار دارند را تحویلشان داده و نواقص واحدهای تحویلی را رفع کنیم.

به گزارش ایسنا، تا کنون بیش از ۳۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس افتتاح شده و ۴۰ هزار واحد در مرحله نازک کاری قرار دارد. اما برخی پیمانکاران که واحدهای آنها در مرحله نصب تجهیزات است از جهش یکباره قیمت پکیج، آسانسور، سیستم صاعقه گیر، سقف کاذب، دربهای شیشه ای و دیگر وسایل خبر می دهند. به همین دلیل تحویل برخی واحدها با مشکلاتی مواجه شده که شرکت عمران پردیس در نظر دارد طی هماهنگی با پیمانکاران، این مسائل را حل و فصل کند.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین