|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۲۳۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
تحقیقات ابتدایی نشان می‌دهد سارقان کلید را از کارگر مغازه گرفته‌اند و ادعای کارگر این صرافی مبنی بر این‌که دزدان نقاب‌دار به زور و با تهدید، کلید را از او گرفته‌اند در حال بررسی است.
دادستان گرگان گفت: سارقان نقاب‌دار از یکی از صرافی‌های گرگان حدود یک و نیم میلیارد تومان به سرقت بردند.

حجت الاسلام سید «رضا سیدحسینی» با رد ادعای سرقت مسلحانه از این صرافی، اظهار کرد: سارقان با استفاده از کلید مغازه را باز کرده‌اند و به گفته صاحب صرافی حدود یک و نیم میلیارد تومان ارز و سکه به سرقت رفته است.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی نشان می‌دهد سارقان کلید را از کارگر مغازه گرفته‌اند و ادعای کارگر این صرافی مبنی بر این‌که دزدان نقاب‌دار به زور و با تهدید، کلید را از او گرفته‌اند در حال بررسی است.

به گفته دادستان مرکز استان، سرنخ‌هایی به دست آمده که در حال بررسی است.

دیشب خبری در فضای مجازی استان گلستان مبنی بر سرقت مسلحانه از یکی از صرافی‌های خیابان ولی‌عصر گرگان پخش شد که پس از بررسی‌ها مشخص شد این سرقت مسلحانه نبود و سارقان با استفاده از کلید وارد این مغازه شده‌اند.

سرقت از یک صرافی در گرگان

سرهنگ «مجتبی مروتی»، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در جمع خبرنگاران گفت: دیروز یکی از صرافی‌های شهر گرگان مورد سرقت قرار گرفت.

وی با اشاره به برخی شایعات مطرح شده در خصوص مسلحانه بودن و گروگانگیری در این سرقت، اظهار کرد: هیچگونه سرقت مسلحانه و گروگان‌گیری در کار نبوده و این شایعه از اساس تکذیب می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با اشاره به این‌که سرقت با 5 تا 6 ساعت تأخیر به پلیس گزارش شد، افزود: بر اساس گفته صاحب مغازه مقداری دلار و سکه با استفاده از کلید از گاوصندوق برداشته شده است.

مروتی تصریح کرد: بررسی برای دستگیری عوامل سرقت ادامه دارد و نتایج آن به اطلاع خواهد رسید.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین